سرویس: اصلاندوز
کد خبر: 51334
|
00:56 - 1395/01/18
نسخه چاپی

در مورد حل مناقشات قره باغ انجام شد؛

جلسه مشترک فرماندهان ارشد مرزبانی ایران و آذربایجان در اصلاندوز+تصاویر

جلسه مشترک فرماندهان ارشد مرزبانی ایران و آذربایجان در اصلاندوز+تصاویر
فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و جانشین مرزبانی جمهوری آذربایجان در مورد حل مناقشات قره باغ با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازارس تبار،ظهر روز سه شنبه سردار "قاسم رضایی" فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران و ژنرال "الهام مهدی اف" جانشین مرزبانی جمهوری آذربایجان در جلسه مشترکی در اصلاندوز مغان مسایل مرزی بین ایران و آذربایجان و موضوع مناقشه قره باغ را بررسی کردند.

 

فرمانده مرزبانی ناجا درباره این دیدار در گفت و گو با خبرنگارارس تبارگفت:در این دیدار به آنها توصیه کردیم که برنامه هایشان را برای حل و فصل مناقشه بگذارند و همچنین آرامش را به منطقه بازگردانند.

 

سردار رضایی با اشاره به اینکه در مرزهای جمهوری اسلامی هیچ مشکلی نداریم افزود:نظر جمهوری اسلامی ایران حل مشکلات منطقه قره باغ است.

 

وی با بیان اینکه آنها از طریق سیستم های دیپلماسی و سیاسی کشورشان این موضوع را دنبال خواهند کرد گفت:امیدواریم در اندک زمان این اختلاف سطحی بین دو کشور ارمنستان و آذربایجان حل بشود.

 

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران در ادامه گفت:امنیت کامل در مناطق هم مرز جمهوری اسلامی ایران با جمهوری آذربایجان و ارمنستان وجود دارد و همه مرزنشینان به زندگی عادی خود مشغول هستند.
 
 
وی هدف از سفر خود به منطقه را بررسی شرایط  و وضعیت بوجود آمده پس  از درگیری جمهوری آذربایجان و ارمنستان ذکر کرد و گفت:مرزبانان اردبیل و آذربایجان شرقی آرایش ها و تدابیر امنیتی لازم را تدارک دیده اند که بحمد الله در سایه همین تدابیر مرزهای جمهوری اسلامی ایران در امنیت کامل به سر می برد.
 
 

به گزارش ارس تبار،سردار "قاسم رضایی" فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه عصر دوشنبه بمنظور بررسی مناقشات مرزی بین دو کشور ارمنستان و آذربایجان پس از ورود به شهرستان پارس آباد و شهر اصلاندوز مغان از نوار مرزی استان های اردبیل و آذربایجان شرقی بازدید کردند.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد