سرویس: اصلاندوز
کد خبر: 52591
|
10:49 - 1395/02/27
نسخه چاپی

وزیر جهاد کشاورزی ایران با رییس‌جمهور آذربایجان دیدار کرد

 وزیر جهاد کشاورزی ایران با رییس‌جمهور آذربایجان دیدار کرد
رییس جمهور آذربایجان در این دیدار از توسعه روز افزون روابط دو کشور در حوزه های محتلف ابراز رضایت کرد.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازارس تبار، الهام علی اف روز یکشنبه در این دیدار گفت:روابط دو کشور دوست و برادر و همسایه در حوزه سیاسی و اقتصادی در نتیجه تلاش  رهبران دو کشور روز به روز گسترش می یابد.

رییس جمهور آذربایجان همکاریهای ایران و اذربایجان را در حوزه کشاورزی بسیار مفید و ارزنده دانست و افزود که در آینده روابط دو کشور در این حوزه نیز گسترش خواهد یافت و شاهد شکوفایی کشاورزی دو کشور خواهیم بود .

وی همچنین به پیشرفت ایران در حوزه کشاورزی نیز اشاره کرد و گفت: اذربایجان نیز در این حوزه کارهای بسیار مفیدی را انجام داده است و سیاست ما بر این است که غذای کشور را بطور کامل از داخل تامین کنیم.

علی اف ابراز امیدواری کرد که در سفر هیات کشاورزی ایران به ریاست وزیر کشاورزی در راستای همکاریهای دو جانبه و اجرای لوایح و طرحهای مشترک قدمهای اساسی در نتیجه مذاکرات صورت گرفته انجام خواهد گرفت.

محمود حجتی نیز در این دیدار پیام سلام حسن روحانی رییس جمهوری کشورمان را به الهام علی اف ابلاغ کرد .

وزیر جهاد کشاورزی کشورمان خشنودی ایران از اقدامات انجام گرفته در سالهای اخیر در راستای تقویت روابط دو کشور هماسیه را اعلام کرد .

در این دیدار در خصوص سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و ایجاد واحدهای تولیدی مشترک میان دو کشور تبادل نظر شد .

رییس جمهوری آذربایجان در ارتباط با پیام سلام همتای ایرانی ابراز قدردانی کرد و خواستار ابلاغ پیام سلام وی به رییس جمهوری کشورمان شد .

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد