سرویس: اصلاندوز
کد خبر: 52622
|
20:28 - 1395/02/27
نسخه چاپی

تجلیل از دانش آموز اصلاندوزی در جشنواره نوجوان سالم در اردبیل

 تجلیل از دانش آموز اصلاندوزی در جشنواره نوجوان سالم در اردبیل
"فاطمه بیانی" دانش آموز دوره ابتدایی از شهر اصلاندوز در جشنواره نوجوان سالم بعنوان نفر برتر این جشنواره تجلیل شد.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازارس تبارپنجمین جشنواره نوجوان سالم ویژه دانش‌آموزان دوره‌های اول و دوم متوسطه در کانون شهید رجایی اردبیل برگزار شد و در این مراسم از نفرات برتر جشنواره نوجوان سالم با اهدای لوح تقدیر و جوایز نفیس تقدیر و تجلیل شد.

 

علیرضا گلشن دبیر پنجمین جشنواره نوجوان سالم در اردبیل اظهار کرد: مهمترین محور جشنواره نوجوان سالم در اردبیل پیشگیری از گرایش به دخانیات، سو مصرف مواد، خشونت و ترویج سبک زندگی سالم است که در این جشنواره بیش از 200 اثر در قالب فیلم کوتاه، مقاله و گزارشات و نیز دیگر حوزه ها به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که از نفرات برتر این جشنواره با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

 

در این جشنواره سه هزار و ۲۰۰ اثر از سوی سه هزار و ۶۰۰ شرکت‌کننده ارسال شده بود که درنهایت ۱۲۰ اثر منتخب از دانش آموزان، اولیا و همکاران فرهنگی به جشنواره کشوری راه یافته‌اند که نتایج بررسی آثار رسیده در مردادماه اعلام خواهد شد.

 

از منطقه اصلاندوز هم "فاطمه بیانی" دانش آموز پنجم ابتدایی مدرسه الزهرا (س) که رتبه برتر منطقه ای را کسب کرده بود در این جشنواره بعنوان نفر برتر در رشته نقاشی تجلیل شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد