سرویس: نیر
کد خبر: 52645
|
16:36 - 1395/02/28
نسخه چاپی

فرماندار نبر خبر داد:

راه اندازی اینترنت نسل سوم (3G) در نیر

راه اندازی اینترنت نسل سوم (3G) در نیر
فرماندار نیر از راه‌اندازی نسل سوم اینترنت در هفته های آتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل از نیریمیز، مهدی احمدی گفت: با توسعه و تقویت خدمات اینترنتی نسل سوم تلفن همراه برای استفاده مردم از خدمات آن در این شهرستان راه اندازی می‌ شود.

 

وی افزود: با هدف استفاده بهتر و آسان مردم و افزایش پهنای باند اینترنت این سوئیچ تا دو هفته آینده به بهره ‌برداری خواهد رسید.

 

فرماندار نیر اظهار کرد: شهرستان نیر با جاذبه‌ های گردشگری فراوان به عنوان یکی از شهرهای مهم توریستی استان محسوب می‌ شود و ارایه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران مورد توجه قرار گرفته است.

 

وی گفت: نسل سوم شبکه تلفن همراه امکان دریافت تصاویر تلویزیونی بر روی گوشی ‌های همراه ، دانلود ویدیو ، برقراری تماس تصویری و اتصال به شبکه اینترنت پرسرعت را فراهم می کند.

 

احمدی همچنین به تجهیز آنتن ‌های همراه اول در شهرها و روستاهای این شهرستان اشاره کرد و افزود: مشکلات قطعی همراه اول به لحاظ فرسوده بودن باطری و یو پی ‌اس‌ ها برطرف خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه برخی از روستا‌های این شهرستان امکان دسترسی به تلفن ثابت و همراه را ندارند اظهار کرد: با نصب دکل‌ های تلفن همراه و کابل کشی برای ایجاد تلفن ثابت در برخی از این روستا‌ها این معضل رفع می شود.

 

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد