سرویس: اصلاندوز
کد خبر: 52671
|
15:24 - 1395/02/29
نسخه چاپی

رییس جمعیت هلال احمر پارس آباد:

800 روستایی از ویزیت رایگان کاروان سلامت بهره‌مند شدند+تصاویر

	800 روستایی از ویزیت رایگان کاروان سلامت بهره‌مند شدند+تصاویر
رییس جمعیت هلال احمر پارس آباد گفت:بمناسبت هفته هلال احمر 800 نفر از اهالی روستای گدایلوی اصلاندوز از خدمات ویزیت رایگان کاروان سلامت بهره مند شدند.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلی"داور طاعتی" امروز در حاشیه برگزاری این طرح در روستای گدایلو به خبرنگارارس تبارگفت:ویزیت رایگان، ارائه دارو رایگان و خدمات مامایی از جمله فعالیت هایی است که در این طرح از سوی داوطلبان هلال احمر ارائه شده است.

 

وی با گرامیداشت هفته هلال احمر افزود:پزشکان و کارشناسان کاروان‌های سلامت هلال احمر شهرستان فعالیت‌های مختلفی در بخش‌های پزشکی، آموزشی و درمانی به صورت رایگان انجام می‌دهند.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پارس آباد گفت:معاینه اهالی روستا توسط پزشک عمومی،تجویز و تحویل دارو به صورت رایگان، ارائه مشاوره و آموزش‌های پزشکی در زمینه بیماری‌های فصلی از جمله برنامه‌ها و خدمات کاروان‌های سلامت جمعیت هلال احمر پارس آباد بوده است.

 

طاعتی افزود:در اعزام کاروان سلامت هلال احمر به روستای گدایلو متشکل از شش نفر شامل پزشک عمومی، روانشناس، کارشناس پرستاری، کارشناس مامایی، کارشناس محیط، کارشناس تغذیه  و 5 نفر ازکارمندان هلال احمر در یک روز به ارائه خدماتی همچون ویزیت رایگان اهالی روستا، توزیع داروی رایگان میان بیماران نیازمند و ارائه خدمات مشاوره ای به زوج‌های جوان صورت گرفت.

 

وی با بیان اینکه این مانور هرساله در دو مرحله در نقاط محروم شهرستان و بخش برگزار می شود افزود:در این طرح بیش از 800 نفر از اهالی روستا علاوه بر ویزیت و درمان رایگان و مشاوره ،لوازم و بسته های بهداشتی و دارو بصورت رایگان در اختیار دانش آموزان و کودکان قرار گرفت.

 

رئیس جمعیت هلال احمر پارس آباد به اهداف اعزام کاروان سلامت هلال احمر شهرستان به مناطق محروم اشاره کرد و گفت:هدف از اجرای این طرح کمک به بهبود سطح سلامت محرومان، ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در روستاهای محروم و ایجاد مشارکت موثر در بین داوطلبان بوده است.

 

به گزارشارس تبار،پیش از ظهر امروز سه شنبه بخشدار اصلاندوز و جمعی از مسئولان  با حضور در روستای گدایلو از نزدیک در جریان اجرای این طرح قرار گرفته و مطلوب ارزیابی کردند.

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد