سرویس: گرمی
کد خبر: 52807
|
23:14 - 1395/03/03
نسخه چاپی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گرمی:

آزادسازی خرمشهر، نماد استقامت و پایداری/در 60 درصد ارتباطات فضاي مجازي جاسوسي صورت می‌گيرد

	آزادسازی خرمشهر، نماد استقامت و پایداری/در 60 درصد ارتباطات فضاي مجازي جاسوسي صورت می‌گيرد
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج گرمي گفت: سوم خرداد 61، يکي از بارزترين جلوه‌هاي نصرت الهي و يکي از مهمترين و زيباترين روزهاي انقلاب اسلامي ايران است.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازسیفار، سرهنگ نوري، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج گرمي در يادواره شهداي روستاي حسي كندي، حمزه خانلو و اجاق آلازار كه به همت حوزه بيت المقدس مركزي و پايگاه‌های مقاومت اين روستاها  در مسجد صاحب الزمان روستاي حسي كندي برگزار شد ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و یاد و خاطره شهدا گفت: سوم خرداد 61 يکي از بارزترين جلوه‌هاي نصرت الهي و يکي از مهمترين و زيباترين روزهاي انقلاب اسلامي ايران است.

وی با اشاره به  اشغال نوزده ماهه خرمشهر توسط دشمن، افزود: در حالی که اشغال خرمشهر توسط عراق به عنوان آخرین و مهم‌ترین برگ برنده این کشور برای وادار ساختن ایران به شرکت در هر گونه مذاکرات صلح تلقی می‌شد، آزاد سازی این شهر ‌توانست به سمبل تحمیل اراده سیاسی جمهوری اسلامی بر متجاوز و اثبات برتری نظامی‌اش تبديل شود.

وی ادامه داد: همچنين اين پيروزي بزرگ آمريکا و ساير قدرت‌ها را سخت به وحشت انداخت و آنان که از پيروزي نهايي ايران اسلامي سخت بيمناک بودند، با تجهيز و تقويت بيش از پيش رژيم صدام به جنگ با ایران پرداختند.

وی با بیان اینکه صبر، استقامت و پایداری از لازمه‌های پیشرفت و پیروزی در آیین اسلام است، گفت: ما نیز امروز باید در برابر مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها و فشارهای سیاسی دشمنان همچون شهدا استقامت کنیم تا با پیروزی خود بار دیگر مشت محکمی به دشمنان انقلاب اسلامی بزنیم.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به دغدغه هاي مقام معظم رهبري در عرصه هاي فرهنگي و اقتصادي اظهار كرد:‌ عصرکنونی عصر شبکه های ارتباطات اجتماعی است و دشمن تمام تلاش خود را براي نفوذ از اين طريق متمركز كرده، بطوريكه در 60 درصد ارتباطات فضاي مجازي جاسوسي صورت مي گيرد.

روایت گری از عملیات بیت المقدس توسط یکی از جانبازان حاضر در این عملیات و تجليل از خانواده های معظم شهدا و مداحي از دیگر برنامه های اين مراسم بود.

انتهاي پيام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد