سرویس: حوزه و دانشگاه
کد خبر: 54244
|
12:57 - 1395/04/09
نسخه چاپی

یادداشت دانشجویی

حقوق بشر آمریکایی نمایانگر چهره واقعی استکبار است

حقوق بشر آمریکایی نمایانگر چهره واقعی استکبار است
انقلاب اسلامی ایران دنباله روی اسلام است و تا پرچم اسلام بر فراز جهان افراشته باشد انقلاب اسلامی ایران هم بسان ماه همیشه درخشان آسمان، در آسمان عشق خواهد درخشید.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازابصارخبر، ایرج فتحی دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه محقق اردبیلی در تازه ترین یادداشت خود به مناسبت هفته حقوق بشر امریکایی نوشت: بعد از پيروزي انقلاب اسلامي، توطئه هاي استكبار جهاني عليه نظام نوپاي اسلامي فزوني گرفت.

سردمداران استكبار كه منافع خويش را از دست رفته مي ديدند با تجهيز و تقويت گروهك ها و جريانات ضد انقلاب درصدد نابودي نظام برآمدند.

در همين راستا، جريانات ضد انقلابي كه تا چندي قبل با حيله و تزوير و ادعاهاي خلقي بودن و حمايت هاي كاذب سعي داشتند، خود را انقلابي معرفي كنند، نقاب از چهره خويش برداشتند و هر كدام به شكلي در صدد براندازي حكومت اسلامي برآمدند. اما قاطعيت امام (ره) و وحدت و يكدلي مردم، توطئه ها را نقش بر آب كرد.

گروهك ها و ضدانقلاب كه آرزوهاي خود را در به دست گرفتن قدرت بر باد رفته و خود را در آستانه نابودي مي ديدند به عناوين مختلف شروع به ضديت با نظام كردند و با برپايي ميتينگ ها و ايجاد آشوب در گوشه و كنار كشور و اخلال در نظم و امنيت شهرها مبارزه علني را آغاز كردند.
اين گروهك هاي منحرف كه در جريان پيروزي انقلاب از موقعيت، سوء استفاده كرده و به جمع آوري و دزدي و غارت سلاح و مهمات پرداخته بودند، با سلب آسايش و امنيت از مردم انقلابي و ايجاد رعب و وحشت، شروع به بمب گذاري در گوشه و كنار كشور و كشتن مردم عادي و ترور روحانيون مبارز و انقلابي كه رهبري انقلاب را بر عهده داشتند، نمودند. با به شهادت رساندن شخصيت هاي برجسته اي چون مطهري،بهشتي، مفتح، قاضي طباطبايي، مدني و دستغيب و ... درصدد برآمدند كه انقلاب اسلامي را به شكست بكشانند.

يكي از اين گروهك ها كه در ترور شخصيت هاي نظام، قدم پيش گذارد، گروهك ضاله فرقان بود كه به ترورهاي كوركورانه سعي داشت به اهداف پليد و شوم خود دست يابد.

مقام معظم رهبري حضرت آيت الله خامنه اي كه در آن وقت نماينده امام (ره) در شوراي عالي دفاع و امام جمعه تهران بودند، با روشنگري هاي متفكرانه و هوشمندانه خويش مردم را نسبت به ماهيت پليد اين گروهك ها آشنا و نظرات آن ها را در سخنراني هاي خود مطرح مي ساختند. همين امر موجب گرديد كه گروهك فرقان، از ميان بردن معظم له را در دستور كار قرار داد. اما از آن جا كه لطف و عنايت خداوند متعال و اراده حق تعالي بر اين بود كه ايشان براي آينده نظام اسلامي حفظ گردند، از اين توطئه جان سالم به در بردند و به مقام جانبازي نايل شدند.

آيت الله خامنه اي روز ششم تيم ماه 1360، همانند هفته هاي پيشين در مسجد ابوذر تهران واقع در خيابان قزوين ، در جمع خيل مشتاقان حضور يافتند تا به شبهات و پرسش هاي مختلف مردم صميمي و بيدار دل جنوب تهران پاسخ دهند.
پس از نماز ظهر كه به امامت ايشان و با شركت صفوف به هم فشرده مردم برگزار شد، آيت الله خامنه اي مجدداً براي پاسخ به پرسش هاي مردم پشت تريبون قرار گرفتند.
طبق معمول دو ضبط صوت براي ضبط گفت و شنودها، روي تريبون گذاشته مي شد. دقايقي بعد از پرسش و پاسخ، جواني حدوداً 25 ساله، قد بلند، باكت خاكستري رنگ از ميان جمعيتي كه دور معظم له حلقه زده بودند، گذشت و خود را به تريبون رساند و ضبط صوتي را كه در دست داشت روي تريبون قرار دادو رفت. دقايقي از رفتن وي نگذشته بود كه صداي مهيبي مسجد را لرزاند و آيت الله خامنه اي از سمت راست بدن مورد اصابت تركش ها قرار گرفت و به روي زمين افتاد.
ضبط صوت فلزي به شكل مستطيل بود و وسط آن مواد منفجره تعبيه شده بود. و روي قسمتي از آن كه در محل انفجار افتاده بود، عبارت«هديه گروه فرقان» كه با ماژيك نوشته شده بود به چشم مي خوردم پیامی خاص به مسئولین نظان به زغم آن منافقان داشت!

حالا شاید بهتر بشود فهمید چرا سال‌هاست ضربان قلب این مردم می‌گوید : دست خدا بر سرماست ....

این دست، رنگ خدا را دیده و طعم بهشت را چشیده، سوغات یک سفر غیبی به آن سوی ابرهاست که پیش رهبر مانده تا با دست موعود بیعت کند.

اکنون سالها از آن ماجرای تلخ می گذرد ولی هنوز آن صلابت و استواری روزهای سختی که برای نظام در دهه 60 اتفاق افتاده بود، در وجود مبارک حضرت آقا قابل مشاهده است، هنوز هم تا جمله کوبنده ای از زبان ایشان بر سلطه گران عالم جاری می شود، کل سیاست مداران دنیا به لرزه افتاده و از مواضع خود عقب نشیتی می کنند. دلیل خاص این امر شجاعت و تقوای این رهبر فرزانه است که باید هم باشد زیرا از صفات یک رهبر دینی شجاعت و تقوای الهی است که در آن مقطع حساس حضرت امام خمینی را بر آن داشت تا با انتخاب درست سکان هدایت جامعه مسلمین را بدست توانای رهبری فرزانه بسپارد و این همان دستانی بود که در فراز و نشیب های روزگار سرد و گرم را در خود احساس کرد.

حال در این مقطع زمانی و به لطف امنیت ماندگار و پابرجای این مرز و بوم، هر چند حرف از ترورها و خیانتهای دهه 60  نیست ولی برخی رفتارها و دوگانگی های برخی اندک از افراد و حزب ها، بدتر از ترور برای معظم له به حساب می آید. رفتارها و اقدامات دوگانه تعدادی از مدعیان حافظ انقلاب کار را بجایی رسانده که ناخواسته تیشه بر ریشه این انقلاب ماندگار می زند!

رهبری که خود در راس حوادث و مشکلات وارد بر این انقلاب بوده شایسته نیست در زمان کنونی هم بواسطه اقدامات برخی از مدعیان(حامیان فتنه88) هنوز هم در معرض ترور باشد آنهم از نوع تخریب اهداف عالیه این انقلاب که رهبری برای به ثمر نشستن آن خون دلها خورده و هنوز هم دغدغه های زیادی برای به بار نشستن آن و منتهی شدن آن به انقلاب مهدی موعود دارد.

باشد که با تدبیر صحیح در اهداف هدفمند و جهانی این انقلاب شکوهمند که ثمره خون شهداء صدیق است و درک صحیح از اصل هدفهای انقلاب اسلامی این افراد فریب خورده استکبار جهانی هم در صف توبه کنندگان باشند و به این پیام مهم توجه کنند که : انقلاب دنباله روی اسلام است و تا پرچم اسلام بر فراز جهان افراشته باشد انقلاب اسلامی ایران هم بسان ماه همیشه درخشان آسمان، در آسمان عشق خواهد درخشید.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد