سرویس: اردبیل
کد خبر: 54274
|
10:30 - 1395/04/10
نسخه چاپی

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اردبیل:

امپراطوری انحصاری رسانه ای جهان، در روز قدس کم می آورد/اجماع جهانی کار رژیم نامشروع اسرائیل را یکسره خواهد کرد

امپراطوری انحصاری رسانه ای جهان، در روز قدس کم می آورد/اجماع جهانی کار رژیم نامشروع اسرائیل را یکسره خواهد کرد
فرمانده سپاه ناحیه بسیج شهرستان اردبیل گفت: روز قدس هدیه بی نظیر امام راحل برای نجات مظلومان جهان است.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازپایگاه خبری آذرسلام،سرهنگ پاسدار عبدی در آستانه برگزاری راهپیمایی جهانی روز قدس اظهار داشت: روز قدس هدیه بی نظیر امام راحل، دور اندیشی ایشان برای نجات مظلومان جهان و فریاد بر سر استکبار و ظالم بوده که به یادگار مانده است.

فرمانده بسیج شهرستان اردبیل خاطر نشان ساخت: فردا مصادف با 11 تیر وآخرین جمعه ماه مبارک رمضان در بیش از 80 کشور جهان فریاد خشم و دادخواهی بر علیه رژیم کودک کش، ظالم و غاصب اسرائیل سر داده شده و پرچم جعلی او به آتش کشیده خواهد شد.

عبدی افزود: همزمان با گام های استوار مردم 800 شهرستان کشور، بسیجیان، نماز گزاران و روزه داران اردبیل دوش به دوش مردم در این راهپیمایی حضور خواهند داشت.

وی روز جهانی امسال را در راستای تبیین و روشنگری ماهیت حقیقی اسرائیل و آمریکا معرفی کرد و گفت:  روز قدس بهترین زمان و فرصت برای اعلان انزجار از اسرائیل است.

وی در باره شروع مراسم راهپیمایی فردا نیز گفت: راهپیمایی راس ساعت 11 از چهار راه ایستگاه سرعین شروع و به سمت میدان فجر تداوم خواهد یافت.

فرمانده بسیج شهرستان اردبیل با دعوت از عموم مردم ،بسیجیان و خانوادههای اردبیلی جهت حضور در این راهپیمایی گفت: با توجه به وضعیت حساس جهان اسلام، خاور میانه، کشورها و ملت های اسلامی گرفتار در دست تروریست ها و گروههای داعشی تکفیری در سوریه، یمن، بحرین، عراق، سوریه، افغانستان، نیجریه، لیبی و سایر کشورها حضور در صحنه و ارسال پیام انقلابی به توطئه گران را خطیر و مهم ارزیابی کرد.

سرهنگ پاسدار عبدی با اشاره به عادی سازی روابط ترکیه- اسرائیل و احتمال برخی رویدادهای اتی در خاورمیانه، زنده نگه داشتن روز جهانی قدس را راهبردی و کارساز برشمرد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل جهانی شدن روز قدس را احیاگر فسلطین و قدس دانست و افزود: از ثمرات و برکات روز جهانی قدس همین بس که در این روز برخلاف سایر روزها که امپراطوری رسانه ای جهان بر جنایت های اسرائیل و آمریکا سرپوش می گذارد همگان را به انعکاس این رویداد عظیم جهانی وا دار می کند که شاهکار امام راحل است.

وی روز قدس را روز اجماع جهانی بر علیه رژیم غاصب، جنایت کار و کودک کش اسرائیل معرفی کرد و اظهار داشت: امروز همه دنیا به ماهیت اسرائیل و جعلی بودن او پی برده و بر همه ملت ها عیان شده که هر کجا خرابکاری،ترور، جنایت و توطئه ای بر علیه کشور، ملت و مردم مسلمان انجام گیرد دست های پلید و کثیف اسرائیل در پشت پرده آن وجود دارد.

سرهنگ پاسدار عبدی فرمانده بسیج شهرستان اردبیل در پایان تاکید کرد: اسرائیل به شمارش نفس افتاده و عمر آخر خود را سپری می کند زیرا رژیم درنده، غاصب، جنایتکار، جعلی و کودک کش جایی در بین ملتها و کشورهای جهان ندارد.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد