سرویس: نیر
کد خبر: 54380
|
12:19 - 1395/04/12
نسخه چاپی

فرمانده سپاه ناحیه نیر:

حضور پرشور مردم در روز قدس لرزه بر پیکره دشمنان انداخت

حضور پرشور مردم در روز قدس لرزه بر پیکره دشمنان انداخت
فرمانده سپاه ناحیه نیر با بیان این‌که روز جهانی قدس سیلی محکمی بر استکبار جهانی وارد کرد، گفت: حضور پرشور و حماسی مردم در این روز لرزه بر پیکره دشمنان اسلام انداخت.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیفرمانده سپاه شهرستان نیر در گفتگو با نیریمیز ضمن تشکر از حضور گسترده مردم و مسوولان این شهرستان در راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: مردم با حضور خود ثابت کردند که همواره حافظ انقلاب و ارزشهای دینی و آرمانهای امام راحل (ره) تا آزادی قدس شریف هستند.
 
 
وی اظهار کرد: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس از سوی بنیانگذار انقلاب اسلامی باعث شده که مسلمانان جهان به صورت همصدا و متحد با مردم فلسطین ابراز همدردی کنند.
 
 
سرهنگ دهقانی اضافه کرد: مردم مسلمان ایران در این روز ثابت کردند که از دیگر ملل مظلوم مسلمان جهان حمایت خواهند کرد و همیشه طرفدار حق و حقیقت هستند و با این حضور حماسی، مردم بار دیگر سیلی محکمی بر دهان یاوه گویان، استکبار و صهیونیسم جهانی زدند.
 
 
وی افزود: مسلمانان اعم از شیعه و سنی و هر انسان آزادی خواه که شاهد کشتار مردان، زنان و کودکان بی دفاع فلسطین هستند، با حضور در این راهپیمایی، تنفر و انزجار خود را نسبت به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند.
 
 
 فرمانده سپاه ناحیه نیر تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس فرصتی برای تجدید پیمان با برادران مسلمان ستمدیده و مظلوم فلسطینی و یمنی است که هر روز زیر بمباران و موشک های دشمنان غاصب مورد هجمه قرار گرفته و این راهپیمایی نماد همدردی و اعلام انزجار از عاملین کشتار و جنگ های ظالمانه علیه آنها است.
 
 

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد