سرویس: خلخال
کد خبر: 54693
|
09:40 - 1395/04/20
نسخه چاپی

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی خلخال؛

فیش‌های نجومی آب در خلخال تصحیح شد

فیش‌های نجومی آب در خلخال تصحیح شد
رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی خلخال، گفت: صدور فیش‌ها با رقم بالا عمدی نبوده و فیش های جدید با ارقام صحیح برای اهالی روستای کرین ارسال شد.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازازناو، به دنبال انتشار خبرفیش‌های رقم بالا در روستای کرینبرای مشترکین آب بهای مصرفی روستا  مسئول اداره آب و فاضلاب روستایی و مسئول امور مشترکین این اداره  به این مشکل پاسخ دادند.

محمد دیباج لطیفی صبح امروز در مصاحبه خبری با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری ازناو گفت: اشتباه انجام شده  خطا در دستگاه ثبت قرائت آب بها بوده که با حضور کارشناسان این اداره در روستا این مشکل حل شد.

لطیفی گفت: این اشتباه عمدی نبوده و قبوض آب اهالی روستای کرین  از دوباره با قرائت صحیح  آب بهای مصرفی برای روستا چاپ و ارسال شد که روستائیان عزیز در روستای کرین این مصرف بالای آب را نداشتند و این اشتباه دستگاه قرائت بوده است.

محمد علی کریمی مسئول امور مشترکین این اداره نیز به دستگاه های جدید خریداری شده اشاره و گفت: تنظیمات لازم برای کاربرد صحیح این دستگاه با ارتباط با سازنده دستگاه انجام و مشکل اهالی روستای کرین خلخال حل شد.

کریمی گفت: این اشتباه در طول های سال های فعالیت اداره آب و فاضلاب روستایی در روستاهای شهرستان خلخال  برای اولین بار بوده و هیچوقت این چنین مشکلی ما در حیطه اداره آب و فاضلاب روستایی نداشتیم و ذره ای نیز راضی به رنجش روستائیان عزیز در روستاها نیستم .

برخورد مطلوب و شایسته مدیر و کارشناسان آب و فاضلاب روستایی خلخال ستودنی است و در کمال احترام برای مردم روستا شفاف سازی کردند  و این باید الگوی بعضی از مدیران در شهرستان خلخال باشد که روحیه انتقاد پذیری ندارند .

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد