سرویس: نیر
کد خبر: 54785
|
09:06 - 1395/04/22
نسخه چاپی

درخواست شورای شهر نیر برای اجرای واریانت 2 کمربندی + اسناد

درخواست شورای شهر نیر برای اجرای واریانت 2 کمربندی + اسناد
شورای اسلامی شهر نیر جهت تنویر افکار عمومی نامه های مکاتبات اداری در خصوص درخواست اجرای واریانت 2 کمربندی نیر را منتشر کرد.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازنیریمیز، نمایندگان شورای اسلامی شهر نیر جهت تنویر افکار عمومی نامه های مکاتبات اداری در خصوص درخواست اجرای واریانت 2 کمربندی نیر را تکثیر و در دسترس شهروندان قرار دادند.

نمایندگان شورای اسلامی شهر نیر با بیان این که موضوع کمربندی پایین دست شهر نیر به یکی از دغدغه های مهم شهرستان نیر تبدیل شده و در حال تبدیل شدن به معضل بزرگ است تا جایی که این شورا به طور مرتب و روزانه پذیرای تعداد زیادی از معترضین مسیر کمربندی است که به دلیل دور بودن واریانت انتخابی مسئولین محترم ذیربط و حریم500 متری خط انتقال گاز که مماس با کمربندی بوده و مانع ساخت و ساز و پیشرفت شهر خواهد بود مراجعه و تقاضای خود مبنی بر اجرای واریانت 2 و نزدیک به شهر را که بخش عظیمی از آن نیر آزاد سازی  شده را دارند که در این زمینه طومارهایی نیز از طریق مردم شریف منطقه تهیه و به ارگان های مختلف ارسال شده است.

این شورا بر اساس قول مساعد مدیر کل محترم راه و شهرسازی مبنی بر اجرای مسیر نزدیکتر و قبلی در صورت موافقت مردم اقدام به رایزنی با مردم شریف کرده و موافقت اکثریت آنها را بدست آورده است و رضایت نامه کتبی مالکین مسیر مورد تقاضای مردم را به ادارات مربوز ارسال کرد که متعاقب آن در جلسه ترافیک شهرستان مورد تصویب قرار گرفت.

ولی متاسفانه طی جلسه 95/04/09 شورای ترافیک استان با وجود تقاضای مکرر شهروندان و موافقت اکثریت مالکین اراضی با آن مخالفت شده و کماکان با مسیر قبلی که به هیچ عنوان برای شهر و شهروندان فایده و سودی ندارد موافقت شده است.

شورای اسلامی شهر نیر ضمن ارسال تصویر اعلام رضایت اهالی و طومار تنظیمی اصناف خواستار بررسی موضوع و مدنظر گرفتن خواست و رضایت شهروندان و اجرای واریانت 2 شدند.

 

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد