سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 54809
|
13:04 - 1395/04/22
نسخه چاپی

خطاب به مسئولین کشور؛

بانوان پارس آبادی طومار مقابله با بدحجابی امضا کردند +تصاویر

بانوان پارس آبادی طومار مقابله با بدحجابی امضا کردند +تصاویر
جمعی از بانوان پارس آباد به منظور احیای امر به معروف و نهی از منکر و مقابله با بدحجابی با امضاء طوماری خواستار رسیدگی به وضعیت حجاب از سوی مسئولان کشور شدند.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازآران مغان، طومار صیانت از حریم خانواده در غرفه عفاف وحجاب به مناسبت روز عفاف وحجاب و بر علیه بدحجابی توسط بانوان پارس آباد امضا شد.

 

در این طومار آمده است:

 

ما مردم شهیدپرور شهرستان پارس آباد با تاکید مجدد بر اصل هشتم قانون اساسی که بیان می کند در جمهوری اسلامی ایران، دعوت به خیر امر به معروف و نهی از منکر، وظیفه ای است همگانی و متقابل بر عهده مردم نسبت به یکدیگر دولت نسبت به مردم و مردم نسبت به دولت شرایط و حدود و کیفیت آن را قانون معین می کند. «والمؤمنون و المؤمنات بعضهم اولیاء بعض یأمرون بالمعروف و ینهون عن المنکر»

 

از تمامی دستگاههای مسئول از جمله قوای مقننه و قضائیه، استانداری استان اردبیل، نیروی انتظامی و فرمانداری شهرستان پارس آباد و ... می خواهیم ضمن پرهیز از محدودنگری و خلاصه نمودن این مسئله بسیار مهم در موضوع حجاب، جهت جلوگیری از وقوع این گونه حوادث دردناک، در اسرع وقت و با قید فوریت نسبت به تهیه قانونی جامع و کامل در این خصوص اقدام نمایند.

 

تیرماه 1395 «سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» / جمعی از مدافعان عفاف و حجاب شهرستان پارس آباد

 

گفتنی است، پیش از امضاء این طومار، به مناسبت سالروز ملی عفاف و حجاب تجمع اعتراضی از سوی مدافعان حریم خانواده و مسوولان در پارس آباد در چهارراه امام خمینی (ره) این شهر برگزار شده بود.

 

 

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد