سرویس: اصلاندوز
کد خبر: 54817
|
23:56 - 1395/04/22
نسخه چاپی

شهردار اصلاندوز استعفا داد/بابازاده سرپرست شد

شهردار اصلاندوز استعفا داد/بابازاده سرپرست شد
رئیس شورای اسلامی شهر اصلاندوز از استعفای "سعید قادری"شهردار این شهر خبر داد و گفت:اعضای شورای شهر با اکثریت آرا" علی بابازاده" را به عنوان سرپرست شهرداری اصلاندوز انتخاب کردند.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلی"عبادت صدری" امروز در گفت و گو با خبرنگارارس تبارگفت: استعفای "سعید قادری" شهردار اصلاندوز مورد پذیرش و موافقت شورای اسلامی این شهر قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه استعفای شهردار اصلاندوز با 5 رای مواقق شورای اسلامی شهر مورد قبول واقع شده است افزود:در پی استعفای شهردار ، اعضای شورای اسلامی شهر بلافاصله با تشکیل جلسه فوق العاده با اکثریت آرا" علی بابازاده" را به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب کردند.

 

رییس شورای شهر اصلاندوز گفت:بابازاده که پیش از این مسئول خدمات شهری شهرداری بوده از فردا بعنوان سرپرست جدید شهرداری اصلاندوز فعالیت خود را رسما آغاز می کند.

 

بنظر می رسد علت استعفای شهردار اصلاندوز اختلاف نظر با اعضای شورای شهر بوده است اما هنوز جزئیات بیشتری از علل و عوامل اصلی استعفای وی مشخص نیست.

 

به گزارشارس تبار،سعید قادری شهردار مستعفی اصلاندوز پنجم آبان ماه سال گذشته بر مسند کرسی شهرداری اصلاندوز تکیه زده بود و این در حالی است که در سالهای اخیر تغییرات مدیریتی در شهرداری اصلاندوز به سریال تمام نشدنی تبدیل شده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد