سرویس: گرمی
کد خبر: 55480
|
15:15 - 1395/05/09
نسخه چاپی

حاشیه‌نگاری همایش روز گرمی/

از بي‌برنامگي همايش روز گرمي تا حمله نماينده گرمي به برخي نهادها

	از بي‌برنامگي همايش روز گرمي تا حمله نماينده گرمي به برخي نهادها
همايش بزرگ "آتااوي" در گرمی با حاشیه‌ها و کمبودهایی همراه بود که خبرنگار سیفار به آن پرداخته است.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازسیفار، همايش بزرگ "آتااوي" در 6 مردادماه روز "گرمي" هم‌زمان با سالروز تاريخي سفر مقام معظم رهبري به اين شهرستان با حضور مقام عالي دولت، نمايندگان ادوار، مسئولين سابق و فعلي شهرستان و سرمايه‌گذاران و نخبگان در سالن همايش‌ دانشگاه پيام‌نور گرمي برگزار شد.

* بر اساس دعوتنامه قرار بود اين همايش راس ساعت 10:00 صبح روز چهارشنبه برگزار شود؛ مراسم با 45 دقيقه تاخير آغاز شد.

* بي‌برنامگي در برنامه مشهود بود و ظرفيت سالن جواب‌گوي مهمانان مدعو نبود.

* لغو سخنراني نماينده مردم گرمي در مجلس شوراي اسلامي و فرمانده ناحيه مقاومت بسيج گرمي موجب گله‌مندي برخي از مهمانان شد و انتظار مي‌رفت برنامه‌ريزي طوري انجام مي‌شد تا وقت شرعي اذان ظهر برنامه تمام شود و ميرحمايت ميرزاده حداقل در حد خيرمقدم گويي در جايگاه سخنراني حضور مي‌يافت.

 

جشنواره روز گرمي با اجراي برنامه‌هايي از قبيل بازي‌هاي بوي، محلي، معرفي پتانسيل‌هاي سرمايه‌گذاري و ظرفيت‌هاي توسعه و عرضه محصولات توليدي شهرستان قرار بود در محل سد گیلارلو برگزار شود.

* اين برنامه طبق اعلام قرار بود ساعت 16:00 برگزار شود كه با بيش از دو ساعت تاخير و بي‌برنامه آغاز شد.

* عده‌اي از همشهريان كه پيش از زمان معين در مراسم حضور يافته بودند تاخير در آغاز و بي‌برنامگي حاضرين در محل برگزاري را سخت کلافه و آزرده خاطر کرد و اكثر شركت‌كنندگان  محل جشنواره را ترك كردند.

* بي نظمي و ناهماهنگي در مراسم به چشم مي‌خورد. عدم پیش‌بینی جایگاه براي حاضران باعث شده بود تا آنها به صورت ايستاده نظاره‌گر مراسم باشند.

* علي پرمهر در ادامه به اجراي كنسرت پرداخت كه اين بخش جزو برنامه نبود. به نظر مي‌رسد مسئولين برگزاري جشنواره با هدف نمايان نشدن كاستي‌ها و بي‌برنامگي اقدام به اجراي اين بخش كردند.

* فرماندار و نماينده مردم گرمي در مجلس شوراي اسلامي سخنرانان اين مراسم بودند.

* ميرزاده كه ظاهراً با دلي پر در جايگاه حضور يافته بود از عدم رسيدگي مسئولين به شهرستان گرمي در سال‌هاي گذشته انتقاد كرد.

* وي با بوسيدن پيشاني خواننده كنسرت خطاب به برخي نهادها، گفت: اگر مخالفت با اجراي كنسرت در گرمي قانون باشد من مقابل اين قانون مي‌ايستم و آقاي پرمهر در طول 4 سال نمايندگي‌ام هر وقت بخواهند در شهرستان گرمي كنسرت اجرا خواهند كرد.

لازم به ذكر است امام جمعه محترم شهرستان گرمي در خطبه‌هاي نماز جمعه امروز اظهار كرد:

این ادعا که امام جمعه، سپاه و اداره اطلاعات با برگزاری کنسرت در این جشنواره مخالف بودند؛ تهمت است و عدم اجرای کنسرت مصوبه شورای تامین بود و امام جمعه نیز عضو این شورا نیست.

 

برگزاری کنسرت مختلط با رقص دختران و سوت و کف شایسته شهرستان گرمی نیست؛ ما مخالف موسیقی حلال نیستیم و هر کاری که خداوند با آن مخالف است ما نیز مخالف هستیم و در مقابل این کارها می‌ایستیم.

 

انتهاي پيام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد