سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 55516
|
10:27 - 1395/05/11
نسخه چاپی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیر :

ثبت خاطره ای ماندگار با اجرای مناسب پروژه مهر

ثبت خاطره ای ماندگار با اجرای مناسب پروژه مهر
مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیر گفت: ستاد پروژه مهر باید اقدامات مؤثر و چشمگیری در کیفیت بخشی به برنامه های آموزشی و تربیتی مدارس انجام دهند.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازنیریمیز، یوسف احمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیر به همراه اعضای شورای معاونین این مدیریت، از مجتمع های آموزشی و پرورش این شهرستان بازدید کرد.

 

وی در حاشیه این بازدید با قدردانی از زحمات تمامی مدیران مجتمع های آموزشی منطقه اظهار داشت: هدف از اجرای پروژه مهر در مدارس، برنامه ریزی مناسب برای فراهم کردن بازگشایی مدارس است که می تواند با مدیریت درست و سازنده و اقدامات موثر مدیران مدارس، نقش و خاطره این روز به یاد ماندنی را در اذهان دانش آموزان به یادگار گذشت.

 

احمدی با اشاره به کیفیت بخشی برنامه های آموزشی در سال تحصیلی جدید 95/96 گفت: ستاد پروژه مهر باید در آموزش و پرورش و مدارس سطح شهرستان اقدامات مؤثر و چشمگیری در زمینه‌های مختلف انجام دهند؛ به‌نحوی که تاثیر گذاری این فرآیند در کیفیت بخشی به برنامه های آموزشی و تربیتی مدارس محسوس شود.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیر برنامه ریزی و تعیین سیاست گذاری شهرستان، تنظیم دستور جلسات کمیته ها، پیگیری مصوبات کمیته ها، نظارت بر اجرای بهینه فعالیتهای پروژه مهر و تنظیم گزارشات نهایی از فعالیتهای پروژه مهر را از دیگر اهداف مورد نظر ستاد پروژه مهر در سال 95 برشمرده و افزود: کار ستاد پروژه مهر در آموزش و پرورش از پانزدهم تیرماه در قالب پنج کمیته (ساماندهی و سازماندهی نیروهای انسانی، تعمیر و تجهیز ،توجیه و تبلیغ، انتصابات و نظارت و ارزیابی) آغاز می شود.

 

 در نشست مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیر با مدیران مجتمع های آموزشی و پرورشی منطقه، لزوم پیگیری بحث ستاد ثبت نام دانش آموزان، جذب و شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل و هدایت و پوشش تحصیلی دانش آموزان پایه نهم از دیگر موارد و مباحثی بود که به آن پرداخته شد.
 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد