سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 55609
|
15:27 - 1395/05/15
نسخه چاپی

امام جمعه نیر:

تاثیر برجام در معیشت مردم مشهود نیست

تاثیر برجام در معیشت مردم مشهود نیست
امام جمعه نیر گفت: برجام تاثیر مشهودی در زندگی و معیشت مردم ایجاد نکرده است.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل از نیریمیز، حجت الاسلام میکائیل مقدسی در خطبه های این هفته نماز جمعه نیردهه کرامت را فرصتی مناسب برای نشان دادن ارزش‌ها و آرمان‌های اعتقادی مکتب اسلام توصیف کرد و گفت: نمود و نشانی از این گنجینه ارزشمند و سیره پاک زندگی توأم با عزت و عظمت امام رضا (ع) است که در همه عرصه‌ها سعی کرد تا برجستگی‌های اخلاقی و رفتار حسنه را به نمایش بگذارد.

 

وی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مردم و در مورد برجام و شیطنت و بدعهدی آمریکا اظهار داشت: یک‏سال از آغاز برجام می‏‌گذرد و آمریکای جنایتکار با خدعه و دروغ نه تنها به تعهدات خود عمل نمی‏‌کند، بلکه با فریب عده‏‌ای در داخل، بحث برجام منطقه‌‏ای و مذاکره در مورد مسائل منطقه را مطرح می‌‏کند و برجام تأثیر ملموسی در معیشت مردم نداشته است.

 

خطیب جمعه نیر با بیان اینکه نکته دیگری که در دیدار رهبر انقلاب با مردم مطرح شد، این مسأله بود که باید از اشرافی‌گری و فساد اقتصادی جلوگیری شود، اظهار داشت: ایشان متذکر شدند که جلوی اشرافی‌گری باید گرفته شود، اشرافی‌گری بلای کشور است و زمانی که اشرافی‏‌گری در قله‏‌های جامعه به ‏وجود آمد به بدنه جامعه سرریز خواهد شد.

 

حجت الاسلام مقدسی در ادامه با تبریک فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه کرامت، خاطرنشان کرد: دهه كرامت فرصتي براي ايجاد پيوند مستحکم جوانان و نوجوانان با قرآن، ائمه اطهار (ع) و تبيين فرهنگ قرآني است.
 

 وی بر ضرورت الگو گیری جامعه به ویژه دختران جامعه اسلامی از حضرت معصومه(س) تأکید کرد و گفت: اگر به دنبال سعادت در دنیا و آخرت هستیم باید در مسیری که اهل بیت(ع) برای ما ترسیم کرده اند گام برداریم.
 

امام جمعه نیر دهه کرامت را فرصتي براي تبيين بيشتر موضوع امامت و ولايت خواند و افزود: تمام برنامه هاي دهه كرامت بايد محتوا محور باشد، به طوري كه زمينه عمل به معارف رضوي را در مخاطبان فراهم كرده و سبب افزايش معرفت و بينش مردم به مقام ولايت شود.

 

خطیب جمعه نیربا بیان اینکه امروز آرامش و امنیت کشورمان در سایه جانفشانی های رزمندگان اسلام در مقابله با گروهک های تروریستی است افزود: می طلبد که تمامی مردم و مسئولین با تمام امکانات از مدافعان حرم حمایت مادی و معنوی کنند.

 

حجت الاسلام مقدسی با اشاره به توطئه های دشمنان اسلام بر لزوم پشتیبانی از مدافعان حرم تاکید کرد و گفت: حمایت از ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم در شهرستان نیر می تواند نقش مهمی در جذب کمکهای مردمی به مدافعان حرم داشته باشد.  

 

وی افزود: امروز آخرین نقشه دشمنان اسلام در مقابله با انقلاب اسلامی ایجاد گروهک های تروریستی در منطقه است و با توجه به اهمیت موضوع همه افراد جامعه و مسسئولین وظیفه دارند که در خصوص حمایت مادی و معنوی از مدافعان حرم تلاش و کوشش کنند.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد