سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 55610
|
15:32 - 1395/05/15
نسخه چاپی

امام جمعه بیله سوار:

خبرنگاران در خدمت حاکمیت اسلامی باشند

خبرنگاران در خدمت حاکمیت اسلامی باشند
امام جمعه بیله سوار گفت: نهاد خبرنگاری می تواند حاکمیت اسلامی و مردم را به هم دیگر نزدیک کرده و موجب اتحاد و همبستگی بین احاد مردم باشد.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقلاز صبح مغان، حجت الاسلام کریم قیاسی در خطبه های نمازجمعه بیله سوار ضمن قدردانی از زحمات خبرنگاران گفت: خبرنگاران ابزار اطلاع رسانی هستند و نیروی هستند که خبرسازی کرده و مردم را در جریان کارها قرار می دهند.

وی با بیان اینکه باید خبرنگاران صادق و عادل باشند گفت: خبرنگاران باید قضایای کوچک را بزرگ جلوه ندهند و به دنبال انتقام نباشند.

امام جمعه بیله سوار با بیان اینکه خبرنگاری نهاد وجریانی است که گاها با تهدید مواجه می شود گفت: این نهاد می تواند حاکمیت اسلامی و مردم را به هم دیگر نزدیک کرده و موجب اتحاد و همبستگی بین احاد مردم بشود.

حجت الاسلام قیاسی در خطبه اول نمازجمعه بیله سوار ضمن تشریح حکمت 133 نهج البلاغه امیرالمومنین علی علیه السلام در خصوص دنیا و اخرت ادامه داد: هرکس خود را بخرد در واقع خودش را از گرفتاری ها نجات داده است و هرکس که خود را بفروشد آن موقع است که اسیر دنیا شده است.

وی با بیان اینکه دنیا، محل گذرگاه است و نه قرارگاه افزود: دنیا محل مجاز است یعنی خانه ای است که باید از ان عبور کرد، در حالیکه آخرت خانه قرار است و جایگاهی است که برای رسیدن به آن باید توشه راه از دنیا به همراه داشت.

امام جمعه بیله سوار به ورود ماه ذی القعده و اغاز دهه کرامت اشاره کرد و گفت: ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها و امام رضا علیه السلام در این ماه است و لذا دختران و بانوان باید حضرت فاطمه معصومه را برای خود الگو انتخاب کنند.

 امام جمعه بیله سوار ضمن تشریح محورهای سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری در جمع اقشار مختلف مردم بار دیگر به موضوع فیش های حقوقی حرام و نامشروع اشاره کرد و گفت: شنیده می شود بعضا برخی مدیران که حقوق های حرام دریافت کرده اند پس از استعفا در پست های مدیریتی دیگر به کار گرفته می شوند که واقعا تاسف بار است و قوه قضاییه در این خصوص باید قاطعانه برخورد کند.

وی در انتها به مراسم استقبال از پرچم بارگاه امام رضا علیه السلام در 19 مرداد اشاره کردو افزود: در این مراسم قرار است اثری از آثار امام رضا علیه اسلام در بین مردم به نمایش گذاشته شود و لذا مردم بیله سوار نیز در این روز ضمن شرکت در مراسم از عطر معنوی پرچم امام رضا علیه السلام استشمام کنند.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد