سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 55615
|
17:32 - 1395/05/15
نسخه چاپی

انتقاد امام جمعه اصلاندوز از عزل و نصب های جناحی در آموزش و پرورش منطقه

انتقاد امام جمعه اصلاندوز از عزل و نصب های جناحی در آموزش و پرورش منطقه
امام جمعه اصلاندوز از رییس اداره آموزش و پرورش منطقه اصلاندوز بخاطر عزل و نصب های جناحی و سلیقه ای در این اداره بشدت انتقاد کرد.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازارس تبار،حجت الاسلام والمسلمین "عظیم اسدزاده" در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز با انتقاد شدید از رییس آموزش و پرورش اصلاندوز به خاطر عزل و نصب های جناحی در دستگاه تعلیم و تربیت منطقه گفت:انتصاب مدیران در آموزش و پرورش اصلاندوز صرفاً بر اساس مسائل حاشیه‌ای و جناحی است نه بر اساس تخصص، که این کار ضربه مهلکی بر بدنه نظام تعلیم و تربیت می‌زند.

وی افزود:با توجه به اینکه دانش آموزان امانت آموزش و پرورش است و قدرت  تربیت و یادگیری دانش آموزان وابسته به مدیران و معلمان با سابقه و مجرب است بنابراین برخورد جناحی و سلیقه ای و طایفه ای در آموزش و پرورش اصلاندوز به هیچ وجه قابل قبول نیست و این یک ضعف بزرگی برای آموزش و پرورش است.

امام جمعه اصلاندوز همچنین با قدردانی از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و استاندار اردبیل در خصوص پیگیری لغو مصوبه حذف گمرک اصلاندوز از نماینده شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار در مجلس خواست بطور جدی و عملی پیگیری کند و راستی آزمایی خود را نشان دهد.

حجت الاسلام اسدزاده به دیدار هزاران نفر از قشرهای گوناگون مردم استانهای مختلف کشور با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت:رهبر معظم انقلاب مشکلات معیشتی مردم را دغدغه عمیق و مستمر خود خواندند و با تأکید بر تکیه بر ظرفیتهای داخلی به عنوان تنها راه حل مشکلات مردم افزودند: بر جام، به عنوان یک تجربه، بی نتیجه بودن مذاکره با امریکایی ها، بدعهدی آنها و ضرورت بی اعتمادی به وعده های امریکا را بار دیگر ثابت کرد و نشان داد راه پیشرفت کشور و بهبود وضع زندگی مردم، توجه به داخل است نه دشمنانی که مدام در منطقه و جهان در حال مانع تراشی برای ایران هستند.

وی همچنین در بخش دیگری از خطبه ها فیش های نجومی برخی از مدیران و مسئولان در کشور را "پدیده غارت نوین" خواند و برداشت های غیر منصفانه و ظالمانه از بیت المال توسط اقلیت های سودجو را سبب بی اعتمادی مردم به مسئولان دانست و گفت:این موضوع باید هر چه سریعتر ریشه یابی و ریشه کن شود.

خطیب نماز جمعه اصلاندوز در بخش دیگری از خطبه ها به سالروز شهادت شهید محمود صارمی در هفدهم مرداد ماه و روز خبرنگار اشاره کرد و افزود :خبرنگاران میتوانند با اطلاع رسانی دقیق و صریح آحاد جامعه را از اوضاع و احوال کشور مطلع سازند و با نقد سازنده و منصفانه مشکلات جامعه را انعکاس دهند.

وی افزود:یکی از مهم ترین ویژگی های یک خبرنگار مومن، حق محوری، حق گویی و حق طلبی است و با اتکای به همین خصایص است که خبرنگاران می توانند مشکلات جامعه را برطرف سازند.

حجت الاسلام اسدزاده خبرنگاران را زبان گویای مردم دانست و از خبرنگار ارس تبار و آزاد صدا و سیمای اردبیل در اصلاندوز به جهت پوشش خبری مراسمات و مشکلات شهر و بخش قدردانی کرد.

وی همچنین به 18 مرداد سالروز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه اشاره کرد و گفت : بقاع متبرکه قطب فرهنگی و معنوی جامعه اسلامی هستند و همه ما باید از برکات این اماکن مقدس مذهبی برای رشد و تعالی دنیا و آخرت بهره مند شویم.

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به مشکلات موجود در بقاع امامزاده حضرت سید ابراهیم(ع)وسید اسماعیل (ع)ازنوادگان حضرت امام سجاد (ع) درروستای کل تپه اصلاندوز گفت:5 سال از احدات این بقاع می گذرد اما با مشکلاتی از قبیل بهداشت گریبانگیر است که امیدواریم اوقاف و امور خیریه رسیدگی کند.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد