سرویس: پارس آباد
کد خبر: 55617
|
19:18 - 1395/05/15
نسخه چاپی

امام جمعه پارس آباد مطرح كرد؛

قدرداني از سپاه و سربازان گمنام امام زمان(عج) در دستگیری عاملان فروش گندم آلوده در پارس آباد

قدرداني از سپاه و سربازان گمنام امام زمان(عج) در دستگیری عاملان فروش گندم آلوده در پارس آباد
امام جمعه شهرستان پارس آباد از تلاش های سربازان گمنام امام زمان(عج) و سپاه پاسداران در دستگیری عاملین فروش گندم آلوده در پارس آبادمغان قدردانی كرد.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازآران مغان،حجت الاسلام سيد سعيد رشادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به دهه‌ی کرامت در خصوص ویژگی‌های شخصیتی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها اشاره و همگان را به الگوگیری از آن بانوی بزرگ اسلام فراخواند و گفت: امروز که قبر شریف حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها برای ما پنهان است با زیارت مرقد مطهر حضرت معصومه (ُس)، اجر و ثواب زیارت حضرت فاطمه زهرا نصیبمان می‌شود.

 

وي با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری‌اسلامی که سال 77 در مزار  شریف به شهادت رسید، اظهار کرد: قلم خبرنگاران باید در جهت خیر به جامعه باشد و در کنار پیگیری مشکلات مردم، دستاوردهای نظام را نیز برای مردم تبیین کند و منافع ملی و منطقه‌ای را به منافع و غرض ورزی‌های شخصی ترجیح دهند.

 

امام جمعه پارس آباد با بيان اينكه خبرنگار علاوه بر انعكاس اخبار، در جهت شناسايي و مطرح كردن مشكلات جامعه، پل ارتباطي بين مردم و مسوولان است، افزود: در حالي كه مهمترین وظیفه خبرنگار در جامعه امروز، تحليل مسائل، ارتباط با تحليلگران، بیان واقعیت و نوشتن واقعیات و واقع‌نگاری است، اين واژه ها در بين روزنامه نگاران، نشريات و خبرنگاران جايش را به نقل قول مطالب و تعريف و تمجيد از ادارات داده است.

 

رشادي باج دهی را یک عمل پست دانسته و گفت: خبرنگاران نباید به خاطر منافع، نقاط ضعف برخی ادارات را سرپوش نگه دارند و باید با صداقت وظیفه خطير خود را عملی نمايند.

 

وي همچنين با بيان اينكه در جامعه کنونی کمترین توجه به خبرنگاران می شود، تاكيد كرد که نیاز است مسوولان به عنوان حامی خبرنگاران و رسانه ها تدبیر ویژه ای جهت حمایت از فعالین رسانه و مطبوعات در سطح جامعه اتخاذ نمایند.

 

امام جمعه پارس آباد در ادامه با اشاره به سالروز بزرگداشت امامزاده احمدبن‌موسی (شاهچراغ) فرزند امام موسی‌بن‌جعفر (ع) بیان داشت: این امامزاده بزرگوار که در شیراز مدفون است، منشأ خیرات و برکات زیادی برای ایران اسلامی ما بوده است.

 

رشادي از تخصيص 55 ميليارد تومان اعتبار برای تکمیل و خريد تجهيزات داخلي بیمارستان 120 تختخوابي اين شهرستان خبر داد و گفت: آنطور که فرماندار شهرستان گزارش داده اند به حول و قوه الهی این بیمارستان تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

وي همچنین از تکمیل فرودگاه پارس آبادمغان تا اوايل مهرماه سال جاری و آغاز پروازهاي این فرودگاه خبر داد و افزود: با اجرای سه لایه آسفالت، تعریض ۱۶متری و ارتقای مقاومت باند، با رايزني هايي كه با شركت ايران اير داشته ايم برقراری هفته اي سه پرواز از این فرودگاه میسر خواهد بود.

 

رشادي، روز حمایت از صنایع کوچک را یادآور شد و تصریح کرد: حمایت از صنایع کوچک از انتظارات مهم مردم از دولت است، چرا که حمايت از صنايع كوچك، زمينه اشتغالزايي بيكاران و شرایط اقتصادی جامعه را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

 

وي در ادامه با تبریک سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی به فرمان امام(ره)، اظهار داشت: جهاد دانشگاهی در راستای گسترش و كاربردي كردن سطح علمي در دانشگاه‌ها تشکیل شده است که اگر مورد توجه قرار گيرد می‌تواند منشأ علم و فناوری و بهره‌گیری از نیروی متخصص داخلی واقع شود.

 

خطيب نمازجمعه پارس آباد همچنين از تلاش های سربازان گمنام امام زمان(عج)، سپاه و نيروي انتظامي شهرستان در دستگیری عاملین فروش گندم آلوده در پارس آبادمغان قدردانی كرد.

 

وی به سخنان مقام معظم رهبری در سخنرانی روز گذشته در بین چند مردم استان‌های کشور از جمله مردم استان اردبيل اشاره کرد و گفت: همانطور که معظم له فرمودند آمریکا دشمن درجه یک ملت ایران است و تا زمانی که سایه ولایت بر سر این ملت قرار دارد آمریکا و همدستانش هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

 

وی در پایان سخنان خود از تلاش های سه ساله رحيم گلزاده دادستان شهرستان پارس آباد قدردانی كرد و گفت: آقاي گلزاده طي اين سالها خدمات قابل توجهي براي اين شهرستان مرزي انجام داده كه قرار است از اين پس بعنوان معاون دادستان شهرستان اردبيل انجام وظيفه كند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد