سرویس: اجتماعی
کد خبر: 55629
|
09:32 - 1395/05/16
نسخه چاپی

سگ‌های ولگرد در معابر شهر پارس آبادمغان + عكس

سگ‌های ولگرد در معابر شهر پارس آبادمغان + عكس
این روزها جولان سگ های ولگرد در خیابان های پارس آبادمغان به یک معضل اساسی تبدیل شده است، معضلی که صرف نظر از برهم زدن چهره شهر آرامش مردم را نیز سلب کرده است.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازآران مغان، افزایش بی رویه سگ های ولگرد یا بی صاحب و پرسه زنی آنها در سطح شهر پارس آباد معضلی است که این روزها موجب هراس و نگرانی و ایجاد مشکلاتی برای شهروندان این شهر شده و خطر جدی برای سلامت و امنیت شهر و شهروندان ایجاد کرده است و از سویی شاهد برخورد آنچنانی با این حیوانات مزاحم نیستیم.

در این میان هرچند سگ های ولگرد روز را به آرامی سپری می کنند اما شب ها، صداهای گروهی آنها، آرامش را از خانواده ها سلب کرده است.

با اينكه تاکنون هیچ آسیب جانی از طریق این سگ ها گزارش نشده است اما باید اضافه كرد رعب و وحشت حاصل از حضور آنها در سطح شهر تردد را برای برخی شهروندان مختل كرده است و باید در نظر داشت زیبنده یک شهر نیست که محل جولان سگ های بی خانمانی باشد که آرامش شهروندان را برهم زنند.

حال اينكه شهرداري، شبکه بهداشت، محيط زيست و... کدامیک مسئولیت رسیدگی به این معضل اجتماعی در سطح شهر را دارند باید چاره ای بیندیشند تا مردم از وجود آن ها در شهر واهمه نداشته باشند.

 

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد