سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 55854
|
09:56 - 1395/05/20
نسخه چاپی

فرمانده سپاه ناحیه نیر :

جنگ فرهنگی، جنگ امروز دشمن علیه ماست

جنگ فرهنگی، جنگ امروز دشمن علیه ماست
فرمانده سپاه ناحیه نیر گفت: جنگ فرهنگی، جنگ امروز دشمن علیه ایران اسلامی است.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیسرهنگ حسن دهقانی فرمانده سپاه ناحیه نیر در گفتگو بانیریمیز، اظهار داشت:  جنگ فرهنگی که دشمن علیه انقلاب اسلامی ایران شروع کرده است می طلبد که جوانان ما که افسران این جنگ نرم هستند نسبت به مبانی و اهداف این تهاجم آشنا شوند و در دام دشمنان اسیر نشوند.
 
وی افزود: مهمترین عاملی که در حال حاضر می توان برای دامن زدن به فرهنگ بدپوششی و بدحجابی به آن اشاره کرد تأثیر مخرب شبکه های ماهواره ای و برنامه های غیر اخلاقی این شبکه ها بر جوانان است که متأسفانه به دلیل عدم برنامه ریزی مناسب برای خنثی کردن آثار مسموم آن و طیف وسیع مخاطبین با سرعت سرسام آوری درحال دگرگون ساختن ساختار های ارزشی جامعه و القای فرهنگ برهنگی به جوانان است.
 
فرمانده سپاه ناحیه نیر با اشاره به اینکه در گذشته دشمن برای اعمال نقشه‌های خود هزینه‌های بسیاری را متحمل می‌شد، ادامه داد: امروزه دشمن دیگر جان نیروهای خود را به خطر نمی‌اندازد و وضعیت تغییر کرده است.
 
سرهنگ دهقانی با تاکید بر اینکه شبیخون فرهنگی دشمن با ابزارهای خاصی انجام می‌شود که به مراتب تاثیری بیشتری دارد گفت: امروز دشمن قصد صدور و نفوذ  فرهنگ بی بندوباری را در جامعه ایران دارد.
 
وی  افزود: بررسی رویکردهای شبکه های ماهواره ای می توان به وضوح نشان می دهد که برنامه های آنها در ابتدا بر روی تخریب حیاء فعالیت می نماید و با ساده انگاری اعمال منافی حیاء و عفت، پای به قدم بعدی یعنی ترویج انواع و اقسام بی حجابی از بد پوششی تا کنارگذاردن حجاب می گذارد.
 
فرمانده سپاه ناحیه نیر افزود: بدون تردید در میان زنان و بانوان اسلامی ، فاطمه زهرا محبوبترین چهره دینی، علمی، ادبی، تقوایی و اخلاقی در میان مسلمانان و دیگر مردم جهان محسوب می شود. شخصیت حضرت فاطمه زهرا سیدة نساء العالمین ( سرور زنان جهان ) اسوه و الگویی کامل برای تمام زنان عاشق عفت و فضیلت است اگر چه عمر شریفه حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) از هجده سال تجاوز نکرد، اما در ابعاد مختلف زندگی می تواند الگوی مناسبی برای بانوان باشد. از جمله موارد می توان در مورد حجاب ایشان الگو پذیری داشت.

 

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد