سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 55864
|
11:05 - 1395/05/20
نسخه چاپی

اعطا نشان افتخار خادمی امام رضا (ع) به امام جمعه و فرماندار پارس آباد + عكس

اعطا نشان افتخار خادمی امام رضا (ع) به امام جمعه و فرماندار پارس آباد + عكس
خادمان حرم رضوی نشان افتخار خادمی حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) را به امام جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه شهرستان پارس آباد اعطا کردند.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازآران مغان،با ورود کاروان خادمان حرم رضوی و پرچم سبز بارگاه امام مظلومان، عطر رضوی در پارس آباد پیچید.خدام رضوی در حالي شامگاه گذشته در میان استقبال بی‌نظیر مردم و مسئولان وارد پارس آباد شدند كه مسير منتهي به سمت مصلي امام خميني (ره) اين شهر مملو از عاشقاني بود كه از ساعتها پيش بي صبرانه منتظر استقبال از پرچم امام علي بن موسي الرضا(ع) بودند.

بر اساس این گزارش؛ بیرق متبرك امام رضا(ع) كه توسط خادمان مرقد مطهر آن حضرت حمل می شد در میان استقبال باشكوه و گسترده عاشقان امام هشتم شیعیان در یك فضای كاملا روحانی و معنوی از میدان امام حسین(ع) تا مصلي امام خميني(ره) بصورت پیاده حمل شده و سپس وارد مصلي شهر شد.

در طول مسیر و همچنین در داخل مصلي امام خميني (ره) مردم دسته دسته این پرچم متبرک را به نیت آقا امام رضا(ع) زیارت می کردند.

در اين محفل معنوي، خادمان حرم رضوی نشان افتخار خادمی حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) را به امام جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه شهرستان پارس آباد اعطا کردند.

 

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد