سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 55883
|
17:06 - 1395/05/20
نسخه چاپی

بخشدار اصلاندوز در جلسه شورای بهداشت:

کلاس بهداشت برای روستاییان برگزار شود

کلاس بهداشت برای روستاییان برگزار شود
بخشدار اصلاندوز در جلسه شورای بهداشت ،برگزاری کلاسهای آموزشی بهداشت در روستاها را ضروری دانست.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازارس تبار،"سید عباس مینایی" بخشدار اصلاندوز صبح امروز در این جلسه گزارشی از وضعیت بهداشت در روستاها و شهر ارائه کرد و گفت:اصول بهداشتی در منطقه متاسفانه رعایت نمی شود که لازم است در این راستا نسبت به آگاهسازی و فرهنگسازی مردم برای مقابله با بیماری های واگیردار کلاسهای آموزشی متنوع برگزار شود.

وی انتشار اطلاعات بیماری های مشترک بین انسان و حیوان برای جامعه هدف را ضروری دانست و گفت:با توجه به انتقال بیماری های حیوانی از جمله سگ گزیدگی به انسان،شهروندان و روستاییان در برابر این بیماریها خود را محافظت کنند.

بخشدار اصلاندوز،با بیان اینکه اکثر اتفاقات سگ گزیدگی در روستاها اتفاق می افتد، برگزاری کلاسهای آموزشی بهداشت در روستاها را لازم بر شمرد و گفت:به همت شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارس آباد و دهیاری ها انواع کلاسهای آموزشی در راستای اطلاع رسانی بیماریهای واگیردار به مردم در مساجد آموزش داده خواهد شد.

مینایی با بیان اینکه در راستای کنترل بهداشت محیط در روستاها ،بیش از 200 سطل زباله نصب خواهد شد افزود:در حال حاضر در بیش از 68 روستا، زباله ها بدون پرداخت عوارض از مردم جمع آوری و دفن می شود.

 

به گزارشارس تبار،صبح امروز چهارشنبه کمیته بررسی بیماری زئونوز با اولویت تب مالت و حیوان گزیدگی در سالن اجتماعات بخشداری اصلاندوز برگزار شد.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد