کد خبر: 56011
|
13:17 - 1395/05/24
نسخه چاپی

نماینده سابق مردم اردبیل در مجلس:

20 درصد واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی کشور همچنان بلاتکلیف است

20 درصد واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی کشور همچنان بلاتکلیف است
مشاور عالی وزیر صنعت در بازدید از شهرک‌صنعتی شماره یک اردبیل گفت: 20 درصدواحدهای تولیدی درشهرک های صنعتی کشور همچنان تعطیل و بلاتکلیف است.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلی، کمال‌الدین پیرموذن، نماینده سابق مردم اردبیل در مجلس که مشاور عالی وزیر صنعت است، همزمان با هفته صنایع کوچک از شهرک صنعتی شماره یک اردبیل و کشت و صنعت مغان بازدید و از احیای واحدهای تولیدی راکد در کشور خبرداد.

به گفته وی تلاش می شود با همکاری بانک ها صنایع راکد احیا شود که در این راستا، تلاش ها نتیجه بخش بوده و 4 هزار میلیارد ریال بخشودگی جرایم بانکی واحد های تولیدی مشکل دار صورت گرفته است.

طبق اعلام پیرموذن برای رونق صنعت کشور 2 هزار طرح تولیدی جدید نیز حمایت مالی خوهند شد.

عضو هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی ایران خاطرنشان‌ کرد: در شرایط کنونی 20درصد واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی کشورهمچنان تعطیل و بلاتکلیف است، این در حالی است که 42 درصد اشتغال در کشور در صنایع کوچک و متوسط اتفاق می افتد و احیای این واحدها رونق اقتصادی را در پی خواهد داشت.

کمال‌الدین پیرموذن صبح امروز در جریان بازدید از مجموعه کشت و صنعت مغان، این مجمموعه را کانون اصلی برای ایجاد تحول و تحرک در حوزه اقتصاد مقاومتی دانست.

وی گفت: طبق طلاعات مبادله شده در جریان بازدید، گام‌های بلندی در راستای پیشرفت و پویایی کشت و صنعت مغان در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف برداشته شده است.

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد