سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 56025
|
09:20 - 1395/05/25
نسخه چاپی

فرجام ناکجاآباد بیمارستان 32 تختخوابه گیوی؛

آن روز که مسئولین کار امروز را به فردا فروختند

آن روز که مسئولین کار امروز را به فردا فروختند
در حالی که عملیات اجرایی پروژه ملی مردمی بیمارستان 32 تختخوابه گیوی در سال 91 آغاز شده است؛ اما با گذشت بیش از 4 سال هنوز در گیرودار وعده های سرخرمن مسئولین ارشد کشوری و استانی به سر می برد.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازکوثرخبر، بیمارستان ۳۲ تختخوابه امام خمینی(ره) گیوی طوری فدای قولهای سرخرمن مسئولین شده که هر چند ماه یک بار جمله ” بیمارستان ۳۲ تختخوابه گیوی افتتاح می شود” تکرار می شود.

تقریباَ اواسط و اواخر سال (۹۳) بود که مسئولین دولت تدبیر و امید قول افتتاح و بهره برداری بیمارستان ۳۲ تختخوابه امام خمینی(ره) گیوی را در اوایل سال آینده(۹۴) دادند.

از سویی دیگر با بازدید های منظم و دقیقی که توسط فرماندار، نماینده وقت کوثر و خلخال، مدیر کل راه و شهرسازی، استاندار اردبیل، معاون وزیر، قائم مقام وزیر و حتی خود وزیر راه وشهرسازی صورت می گرفت، امید به افتتاح هر چه سریع تر این پروژه مردمی بالا میرفت.

از همه مهمتر همه بازدید ها و نظارت های مسئولین از این پروژه ،مستند از شبکه سبلان استان پخش و در سایت های خبری تحلیلی انتشار می یافت.

اما متاسفانه نظارت پی در پی مسئولین هم کارساز نبوده و قول های یک ماه افتتاح این پروژه فعلا به 4 سال انجامیده است؛ درحالی که شنیده می شود این پروژه مردمی در سال 96 به بهره برداری خواهد رسید.

با اینکه قولهای سرخرمن مسئولین این روزها برند کشوری یافته است اما قطعاَ مسئولین توجیهی برای کم کاری خود ارائه خواهند کرد، ولی ناامیدی که در دلهای مردم امید وار ۲۵ هزار نفری شهرستان کوثر بر اساس همین بد قولی ها به وجود آمده است را چگونه توجیه خواهند کرد؟!

بیمارستان ۳۲ تختخوابه گیوی در سال ۹۱ آغاز به کار کرده است و امروزه با پیشرفت فیزیکی  95درصدی و با اعتبار بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال فعلاَ در گیر ودار قولهای مسئولین است.

لازم است دولات تدبیر و امید تدبیری برای تسریع عملکرد مسئولین استانی وشهرستانی در اتمام این پروژه مردمی بیاندیشد و دلهای اهالی این شهرستان را که به اندازه حتی یک بخش هم به آن توجه نمی شود از نگرانی در آورند.

 

 

بیمارستان 32 تختوابه شهر گیوی

نام پروژه: بیمارستان گیوی

سال شروع پروژه: 1391

زمان پیش بینی برای اتمام پروژه: ۳ سال

میزان تأخیر تکمیل پروژه نسبت به زمان اولیه: فعلا 15 ماه

میزان پیشرفت فیزیکی: 92 درصد

پیمانکار فعلی: اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل - ناظر شبکه بهداشت و درمان کوثر

محل احداث: شهر گیوی( جنب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی )

کاربری یا دلیل اهمیت پروژه: بیمارستان شامل 32 تخت خواب شامل بخش های جراحی، داخلی، زنان و زایمان و کودکان، بخش های مراقبتی سی سی یو و آی سی یو، بخش تشخیصی، اورژانس و درمانگاه است.

علت تاخیر در اتمام پروژه: تخصیص نامناسب اعتبار - تاخیر در روند اجرا - بد عهدی مسئولین امر راه و شهرسازی در اختصاص اعتبار و همچنین روند کند مجری طرح.

دستگاه‌های مسئول برای پیگیری اتمام پروژه: دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل، فرمانداری کوثر

کل اعتبارات هزینه شده برای پروژه: 70 میلیارد ریال تاکنون

میزان اعتبار موردنیاز برای تکمیل پروژه: نامشخص

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد