سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 56061
|
10:08 - 1395/05/26
نسخه چاپی

صرفا برای یادآوری یک وعده!

قول وزیر ارتباطات هم بر زمین ماند/ 30روستای کوثر کَماکان در انتظار اینترنت پرسرعت

قول وزیر ارتباطات هم بر زمین ماند/ 30روستای کوثر کَماکان در انتظار اینترنت پرسرعت
سفر یک روزه وزیر ارتباطات به اردبیل که امروز سه شنبه انجام خواهد یافت فرصت مناسبی است برای یاد آوری قول یک سال پیش وی مبنی بر "30 روستای کوثر از اینترنت پرسرعت بهره مند می شوند" که هنوز عملی نشده است.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازکوثرخبر، محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که 15 مرداد سال 94 به شهرستان کوثر سفر کرده بود قول بهره مندی 30 روستای شهرستان کوثر را از اینترنت پر سرعت داد که پس از گذشت یک سال، هنوز قول وی عملی نشده است.

واعظی در این سفر به شهرستان کوثر که استاندار اردبیل را به همراه داشت؛ پایان سال 94 را برای این پروژه مخابراتی و ارتباطی عنوان و خاطر نشان کرد که 30 روستای شهرستان کوثر زیر پوشش اینترنت پرسرعت خواهد رفت.

حال با سفر این وزیر دولت یازدهم به اردبیل که امروز سه شنبه صورت خواهد گرفت، فرصت مناسبی است برای یادآوری قول یک سال پیش وی که هنوز در انتظار وعده هاست.

شنیده ها حاکیست که در حال حاضر 10 روستای شهرستان کوثر از اینترنت پرسرعت بهره مند هستند و 12 روستای این شهرستان هم تا پایان سال 95 زیر پوشش اینترنت پرسرعت خواهد رفت.

یادآور می شویم که این مسئول ارشد کشوری همچنین قول پیگیری اعتبارات مربوط به پروژه پایاب سد گیوی را از طریق مقامات دولتی در پایتخت داده بود که این قول وی هم عملی نشده و پایاب سد گیوی در سال 95 حتی یک ریال هم برای آغاز عملیات اجرایی خود ندارد.

 

لینک های مرتبط با سفر یک روزه واعظی به شهرستان کوثر

بهره مندی 30 روستای کوثر از اینترنت پرسرعت

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد