سرویس: اجتماعی
کد خبر: 56239
|
11:21 - 1395/06/01
نسخه چاپی

قفل ناامیدی بر دفتر ارتباطی نماینده مجلس در بیله‌سوار+عکس

قفل ناامیدی بر دفتر ارتباطی نماینده مجلس در بیله‌سوار+عکس
دفتر نمایندگی نماینده مردم بیله‌سوار و پارس آباد در مجلس واقع در شهر بیله‌سوار از ابتدای افتتاح، به جز چند روز اول غیر فعال بوده و به نوعی در تعطیلی است.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل از  صبح مغان، با افتتاح دفتر نمایندگی نماینده مردم شهرستان های بیله‌سوار و پارس اباد در مجلس شورای اسلامی در شهرستان مرزی بیله سوار مغان امیدها بر آن بود تا حداقل مردم بتوانند با حضور در این دفتر مطالبات برحق خود را از نماینده خود درخواست کنند اما ظاهرا روال قبلی، در این دوره نیز در حال تکرار شدن است.

 از ابتدای افتتاح دفتر نمایندگی نماینده مردم شهرستان های بیله‌سوار و پارس اباد، به جز چند روز اول هیچ مراجعه کننده ای نتوانسته از این طریق درخواست خود را مطرح کند.

  ظاهرا غیرفعال‌بودن دفتر ارتباطی نماینده مجلس در بیله سوار را عده ای نشانه بی توجه بودن این نماینده به مردم حوزه انتخابیه اش می دانند و  معتقدند، اگر غیر از این بود حتما در نبود وکیل ملت مسئول دفتر وی به عنوان سخنگو و نماینده در شهرستان اقدامات و برنامه های شخص نماینده را تشریح می کرد.

 

 

اظهار نظر چند تن از کاربران نیز بیانگر این کاستی و کوتاهی است.

یکی از کاربران نوشت: دفتر نماینده مجلس نبایستی به هیچ وجه بسته باشد و باید از صبح تا عصر دایر و پاسخگوی خواسته ها و مطالبات مردم شهرستان و پیگیری مشکلات مردم باشد.

فرد دیگری نوشت: در سایر شهر های استان هر کدام از نمایندگی ها دارای مدیر دفتر و چند تا پرسنل هستند و روز و شب به مشکلات مردم و حوزه انتخابیه شان رسیدگی می کنند متأسفانه در بیله سوار دفتر نمایندگی مثل اداور گذشته همیشه تعطیل و بسته است.

کاربر دیگری نوشت: این روند باید اصلاح شود و نماینده محترم شهر باید در این خصوص اقدامات سازنده ای انجام دهد.

در هر حال دفتر ارتباطی نماینده برای ان است که همه نخبگان و مردم شهرستان برای رفع محرومیت منطقه ایده ها و نظرات خود را از این طریق در اختیار نماینده قرار دهند تا وی بتواند در راستای خواسته مردمی برنامه های خود را اجرایی کند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد