کد خبر: 56348
|
12:52 - 1395/06/03
نسخه چاپی

رئیس شورای شهر اردبیل مطرح‌کرد؛

تعلل عامدانه برخی در تایید حکم شهردار اردبیل

تعلل عامدانه برخی در تایید حکم شهردار اردبیل
رئیس پارلمان محلی اردبیل در حالی از رایزنی‌های پشت پرده برای به کرسی نشاندن گزینه مدنظر استاندار و فرماندار این شهر خبر می‌دهد که تاخیر در نشستن شهردار بر صندلی شهرداری با توجه به فرصت یکساله دولت و مدیریت شهری، قابل قبول نیست.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلی، پس از انتخاب شهردار جدید اردبیل که با کش و قوس های فراوان همراه بود، قرار است حکم شهرداری اکبر نیکزاد را وزیر کشور تایید کند که این اتفاق تا به امروز نیفتاده و با توجه به فرصت یکساله دولت و مدیریت شهری، این تاخیر در انتخاب شهردار جدید شائبه تعلل را بر سر زبان‌ها انداخته است.

شائبه تعلل در تایید حکم شهردار اردبیل، موضوعی است که ذکی الله خوشبخت درباره آن به خبرنگارسبلانه،گفت: در این قضیه دولت محلی(استانداری و فرمانداری) به صورت جدی و عامدانه تعلل را پیش گرفته اند و حتی آنها رایزنی‌های پشت پرده‌ای هم با اعضای شورا برای معرفی گزینه مدنظر خود به جای نیکزاد داشته اند که تاکنون نتیجه بخش نبوده است.

رئیس شورای چهارم اردبیل خاطرنشان کرد: وقتی  در هیات حل اختلاف دولتی ها دیدند که روند شورا در انتخاب شهردار اردبیل صحیح بود اینک راه تعلل را پیش گرفته اند.

به گفته رئیس پارلمان محلی اردبیل ممکن است وزیر کشور حکم شهرداری اکبر نیکزاد را تایید و یا رد کند.

در انتخاب شهردار مرکز هر استان، انتخاب شهردار توسط شورا انجام می گیرد و تایید حکم شهرداری به عهده وزیر کشور است.

پس از عزل حمید لطف اللهیان در 30 تیرماه امسال از سمت شهرداری اردبیل،در 26 مرداد ماه امسال اکبر نیکزاد با 10رای موافق و 3 رای مخالف به عنوان شهردار جدید اردبیل انتخاب شد.

انتهای پیام/ ش

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد