سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 56676
|
10:54 - 1395/06/10
نسخه چاپی

نارضایتی شهروندان از تعطیلی تنها جایگاه CNG کوثر

 نارضایتی شهروندان از تعطیلی تنها جایگاه CNG کوثر
شهرستان کوثر که تنها یک جایگاه CNG دارد امروز بیش از 4 روز است که تعطیل شده است.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازکوثرخبر، شهرستان کوثر در جنوب استان اردبیل که این روز ها در اواخر ماه گردشگری تابستان میزبان صدها گردشگر و میهمان است به رغم وجود مسائل و مشکلات عدیده ای همچون نبود امکانات رفاهی و تفریحی و همچنین نبود هتل مناسب و تفرجگاه؛ دچار معضل جدید تعطیلی تنها جایگاه CNG شده است.

امروز بیش از 4 روز است که این جایگاه تعطیل بوده و موجب نارضایی اهالی شهرستان بخصوص میهمانان و گردشگران شده است.

این درحالی است که وقتی دلیل این تعطیلی را جویا شدیم سکوداران این جایگاه ترجیح دادند حرفی نزنند و تنها به موعد بازگشایی این جایگاه پس از گذشت 2 الی 3 روز دیگر اشاره کردند.

مسافری که از این موضوع گله مند بود به خبرنگار کوثرخبر گفت: با اینکه شهرستان کوثر شهرستان گردشگر پذیری است ولی امکانات رفاهی و تفریحی آن چندان چنگی به دل نمی زند؛ این موضوع باعث خواهد شد به مرور این شهرستان زیبا فاقد گردشگر و توریبست شود.

یکی از رانندگان کوثری افزود: تقریباَ نزدیک به یک هفته است که با بنزین مسافرکشی میکنم در حالی که در آمد روزانه خود را فقط صرف بنزین می کنم، متاسفانه هیچ کس نسبت به حل و فصل این موضوع عکس العملی انجام نمی دهد.

دیگر مسافری که از جاده ترانزیتی سرچم وارد کوثر شده بود اظهار کرد: با طی بیش از 100 کیلومتر از آخرین جایگاه CNG در آق کند به سمت کوثر حرکت کرده ایم به امید آنکه گاز طبیعی بهره ببریم آن وقت با تعطیلی جایگاه CNG مواجه شدیم.

برخی از اهالی شهر گیوی هم با گله مندی از این موضوع می گویند: این جایگاه بیشتر اوقات خراب بوده و یا یکی از نازل های آن خراب می شود که می طلبد مسئولین امر به رغم خصوصی بودن این جایگاه اقدامات شایسته ای را در جهت خدمات رسانی صحیح به مردم و مسافران انجام دهد.

گفتنی است که جایگاه CNG بخش فیروز شهرستان کوثر که در جاده سرچم قرار دارد دومین جایگاه گاز طبیعی شهرستان کوثر است که متاسفانه از بدو افتتاح تعطیل بوده است.

انتظار می رود مسئولین خصوصی این جایگاه در این فصل گردشگری در تعمیر نازل ها و ... تسریع کنند.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد