سرویس: اجتماعی
کد خبر: 56858
|
16:24 - 1395/06/14
نسخه چاپی

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین:

فرهنگ‌سازی راهکار اول تحقق سیاست‌های کلی خانواده/ این سیاست‌ها در برنامه ششم توسعه گنجانده شود

فرهنگ‌سازی راهکار اول تحقق سیاست‌های کلی خانواده/ این سیاست‌ها در برنامه ششم توسعه گنجانده شود
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین تاکید کرد: نگه داشتن حرمت خانواده، ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی بیش از هر حرکت دیگری در استان ما نیازمند فرهنگ سازی است.

صدیف بدری در گفتگو باپایگاه خبری تحلیلی، ورود جدی دولت و مجلس برای تحقق سیاست‌های کلی خانواده که مقام معظم رهبری آن را ابلاغ کرده اند، ضروری دانست.

وی افزود: باید دولت و مجلس به سیاست‌های کلی خانواده توجه ویژه داشته باشند در حالی که به نظر می‌رسد در برنامه ششم توسعه به این امر مهم عنایت خاصی نشده که قطعا کمیسیون فرهنگی مجلس پیشنهادات لازم را در این خصوص تهیه خواهد کرد تا سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در بودجه سالانه و برنامه ششم گنجانده شود.

نماینده مردم اردبیل راهکارهای تحقق اجرای سیاست های کلی خانواده در این استان را فرهنگ سازی دانست و گفت: نگه داشتن حرمت خانواده، ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی بیش از هر حرکت دیگری نیازمند فرهنگ سازی است در عین حالی که باید فضاهای فیزیکی لازم را هم بسترسازی کرد.

وی معتقد است: برای ازدواج آسان هم اولویت اصلی فرهنگ سازی است به طور یقین اگر دختر، پسر و هم خانواده ها ازدواج را سخت نگیرند و پای خرج سرسام آور مراسم و جهیزیه آنچنانی در میان نباشد مطمئنا نه تنها ازدواج ها آسان می شود بلکه حتی با این نوع ازدواج می‌توان هزینه های اضافی را صرف خرید مسکن کرد.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد