سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 58152
|
09:25 - 1395/07/18
نسخه چاپی

واکنش اصلاح طلبان به انتشار یک خبر

واکنش اصلاح طلبان به انتشار یک خبر
انتقاد نماینده خلخال از تخصیص اعتبار 100 هزار تومانی به پروژه ملی سد گیوی برای قطع نشدن ردیف اعتباری اش در سال جاری با واکنش اصلاح طلبان شهرستانهای کوثر و خلخال مواجه شد.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازکوثرخبر، سخنان نماینده شهرستانهای کوثر و خلخال که ظهر روز شنبه در نشست با وزیر نیرو از تخصیص اعتبار 100 هزار تومانی به پروژه ملی سد گیوی برای قطع نشدن ردیف اعتباری اش در سال جاری انتقاد کرده بود با واکنش اصلاح طلبان شهرستانهای کوثر و خلخال مواجه شد.

خالقی در این نشست از حق و حقوق مردم جنوب استان دفاع کرده و کاهش 60 درصدی جمعیت جنوب استان بر اثر بیکاری و عدم توسعه یافتگی منطقه را در سالهای اخیر متذکر شد.

اما در پی انتشار خبر انتقاد خالقی، کانال های حامی دولت در تلگرام با واکاوی این موضوع اعتبار 100 هزار تومانی سد گیوی در سال جاری را تکذیب و به نوعی غیر قابل معقول عنوان کردند؛ در حالی که شنیده می شود هم اکنون اکثر کارگران سد گیوی با وجود اینکه عملیات اجرایی سد به اتمان نرسیده است، از کار بیکار شده و احتمال اینکه پیمانکار این پروژه ملی (پکا) پروژه را به پیمانکار دیگری تحویل دهد زیاد است.

برخی از اصلاح طلبان هم عدم حضور وزیر نیرو در جنوب استان را موضوع اختلاف استاندار اردبیل با بشیرخالقی، نماینده کوثر و خلخال در ماجرای روستای خمس خلخال عنوان کرده اند که بر اساس این اظهارات اصلاح طلبان، عدم حضور وزیر نیرو در جنوب استان خسارات جبران ناپذیری برای منطقه به دنبال خواهد داشت!

اصلاح طلبان بر این باورند که اعتبارات میلیونی در سال جاری به سد گیوی اختصاص یافته است، اما سخن صریح نماینده مردم کوثر و خلخال خلاف باور آنهاست.

در برخی از کانال ها هم عدم توجه وزیر نیرو به پروژه های مرتبط وزارت نیرو در جنوب استان اردبیل را مطرح کرده اند که می توان بحث محرومیت خلخال و کوثر را در این موضوع هم پیش کشید.

به نظر می رسد این پیام های تلگرامی بیشتر برای تخریب انتخاباتی چهره ها است ولی موضوعی که توجه مردم منطقه را به خود جلب می کند عدم حضور چیت چیان و دیگر وزرای دولت روحانی (در 4 سال ریاست جمهوری روحانی) در خلخال و کوثر است که متاسفانه هیچ بازدیدی از سوی هیچ یک از وزرای دولت روحانی از پروژه های منطقه برای رفع مسائل و موانع صورت نگرفته است.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد