سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 58565
|
09:12 - 1395/07/29
نسخه چاپی

نفوذ، این بار با پروسه علم و فناوری؛

توافق AT&T با رایتل کلید خورد/موبایل های آمریکایی در ایران آنتن میدهند!

توافق AT&T با رایتل کلید خورد/موبایل های آمریکایی در ایران آنتن میدهند!
به گزارش نیویورک تایمز، اپراتور تلفن همراه آمریکایی با شرکت ایرانی رایتل به توافق رسیده است که طبق این قرارداد آمریکایی ها می توانند بدون هیچ دغدغه ای با خط تلفن خود از داخل ایران مکالمه داشته باشند.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازکوثرخبر، بنا بر گزارش نیویورک تایمز، اپراتور تلفن همراه آمریکایی با شرکت ایرانی رایتل به توافق رسیده است که طبق این قرارداد آمریکایی ها می توانند بدون هیچ دغدغه ای با خط آمریکایی خود از داخل ایران مکالمه کنند.

این درحالی است که پیشتر بحث نفوذ فرهنگی، اجتماعی، نظامی، امنیتی، قرارداد های نفتی IPT، قرارداد های FATF، کرسنت های آقای وزیر، مذاکره زیر دم اسب فاتح ایران در انگلیس و دیگر در های باز دولت یازدهم به روی استکبار در قالب پروژه "نفوذ" از سوی رهبر انقلاب بیش از 80 بار تکرار شده است.

چراغ سبز دولتی ها در مذاکرات هسته ای و برجام و به دنبال آن هجمه همه جانبه آمریکایی ها که بیش از پیش در حال افزایش می باشد، موجب شده است این اقدام آن ها در قالب پروژه نفوذ از همه جهات بر پیکره ایران اسلامی وارد شود.

این درحالی است که دولت یازدهم خواه یا ناخواه ادعای وارد کردن علوم و فناوری پیشرفته به ایران اسلامی را دارد، حتی به قیمت کنترل جیب های مردم، حساب های بانکی، جاسوسی از 15 میلیون ایرانی در تلگرام و ... حال هم شنود مکالمات ایرانی ها به بهانه توسعه و پیشرفت علم و فناوری است.

این اتفاق مشکوک و بارز علمی و فناوری بین دو کشور ایران و آمریکا که برای اولین بار در هر دو کشور رخ داده است باعث شده برخی از مسئولین اتاق بازرگانی کشورمان از حسن نیت هر دو طرفین برای افزایش ارتباطات و پوشش تلفن های همراه در آمریکا و ایران حرف بزنند.

لازم به ذکر است که شرکت AT&T برای مشتریان خود که دارای خطوط تلفن همراه آمریکایی هستند با مشارکت یک شرکت محلی ایرانی خدمات مکالمات صوتی و دیتا ارائه می‌کند؛ نیویورک تایمز همچنین خبر داده است که یک مقام شرکت رایتل ایران که دولتی محسوب می‌شود نیز این موضوع را تایید کرده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد