سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 59298
|
14:02 - 1395/08/11
نسخه چاپی

تجمع کارگران حفاظت کشت و صنعت مغان برای سومین روز متوالی/ مدیر مورد نظر در دسترس نمی باشد! + عکس

 تجمع کارگران حفاظت کشت و صنعت مغان برای سومین روز متوالی/ مدیر مورد نظر در دسترس نمی باشد! + عکس
کارگران حفاظت شرکت کشت و صنعت مغان امروز نیز در اعتراض به بی‌توجهی در تعيين تکليف محل کارشان در مقابل اداره مرکزی این شرکت تجمع کردند.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازآران مغان، کارگران بخش حفاظت کشت و صنعت مغان امروز نیز در اعتراض به بی‌توجهی مدیرعامل این شرکت در تعيين تکليف محل کارشان برای سومین روز متوالی در مقابل ساختمان اداره مرکزی کشت و صنعت مغان تجمع کردند.

 

یکی از کارگران حاضر در این تجمع به خبرنگار ما گفت: امروز سومین روز متوالی است که کارگران بخش حفاظت کشت و صنعت مغان برای پیگیری مطالبات خود در اداره مرکزی این شرکت حضور دارند.

 

این کارگر که خواست نامش فاش نشود، افزود: در حالي كه چندين سال است کارگران بخش هاي مختلف حفاظت شركت كشت و صنعت مغان مشغول كار بوده و قرارداد دارند اما طی یک ماه گذشته به یکباره به ما اطلاع دادند که حفاظت شرکت کشت و صنعت مغان دیگر نیاز به نیرو ندارد و از فردا سر کار نیایید.

 

وی ادامه داد: با اعلام این خبر و زمزمه های اخراج کارگران که تعدادشان به 170 نفر می رسید، آرام آرام اعتراض کارگران بلند شد و با رسانه ای شدن آن، در فاصله چند ساعت از انتشار خبر در خروجی سایتها و شبكه هاي اجتماعي به ما اطلاع دادند که از فردا می توانید سر کار خود برگردید.

 

این کارگر تصریح کرد: در حالی که طبق وعده ها قرار بود همه ما به کار قبلی خود برگردیم اما در اقدامی مدیران این شرکت به جای فرستادن به بخش حفاظت، کارگران رو به کارخانه قندی فرستادند که کارش فصلی بوده و بعد از اتمام کار باید همه کارگران خانه نشین شوند.

 

وی با بیان اینکه با رفتن کارگران بخش حفاظت به کارخانه قند حکم اخراج این کارگران نیز فراهم می شود، گفت: کارگران به اين مساله اعتراض داشته و خواستار تعيين تکليف محل انجام کارشان هستند.

 

اما در حالی که اعتراض کارگران بخش حفاظت کشت و صنعت مغان سه روز متوالی است که ادامه داشته و امروز نیز این کارگران برای نشان دادن اعتراضات خود با تهیه پلاکارد و پای پیاده قصد داشتند مسیر اداره مرکزی شرکت تا شهر پارس آباد را پیموده و جلوی فرماندار تعصن کنند تا صدای خود را به گوش مسوولان برسانند در نیمه های راه توسط نیروی انتظامی پارس آباد جلوگیری و متفرق شدند.

 

در حالی که مدیر عامل و اعضای هیات مدیره شرکت کشت و صنعت مغان هنوز سکوت اختیار کرده و شنیده ها حکایت از آن دارد که از زمان اعتراض این کارگران خبری از مدیران ارشد این شرکت در اداره مرکزی نیست؛ اما شنیده های یک منبع آگاه نیز حکایت از آن دارد در حالی که این شرکت زمینه اخراج کارگران خود را فراهم می کند اما از سویی این روزها نیز چندین نفر با قراردادی جذب این شرکت شده و یا در حال جذب شدن هستند!

 

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد