سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 61309
|
02:30 - 1395/09/25
نسخه چاپی

تحرکات انتخاباتی در کوثر کلید خورد/تخریب دولت قبل همچنان کارساز است!

 تحرکات انتخاباتی در کوثر کلید خورد/تخریب دولت قبل همچنان کارساز است!
از گوشه و کنار شهرستان کوثر شنیده می شود که برخی از مسئولین در مراسمات و برنامه های مختص هفته وحدت حضور یافته و ضمن تخریب دولت قبل، نسبت به ارائه گزارش عملکرد دولت روحانی می پردازند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر، از گوشه و کنار شهرستان کوثر خبر می رسد که برخی از مسئولین در مراسمات و برنامه های مختص هفته وحدت، هفته یکپارچگی و همدلی بین مسلمین، حضور یافته و ضمن تخریب دولت قبل، نسبت به ارائه گزارش عملکرد دولت روحانی می پردازند.

این اقدام مسئولین شهرستانی قابل تامل است؛ چرا که فعلاً سه ماه به ایام انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده و از سویی هفته ای که صرفاً خارج از گود سیاسی بوده و با نام و عنوان حضرت محمد (ص) (میلاد نبی اکرم) مزین شده، چنین حرکت سیاسی از سوی برخی از مسئولین بعید است.

اینکه مسئولین به جای توسعه ی همه جانبه شهرستان و استان، ترویج دین ناب محمدی در شهر و روستاها (همزمان با هفته وحدت) و ارتقاء اسفبار وضعیت موجود، صرفا به فکر تخریب دولت قبل هستند، جای تاسف است.

این درحالی است که پروژه های اقتصادی، درمانی و عمرانی هر دو دولت( دولت دهم و دولت یازدهم) که بیش از یک دهه از عدم تکمیل و بهره برداری آنها می گذرد، همچنان در سطح شهرستان کوثر نیمه کاره هستند.

به گزارش کوثرخبر، استفاده بهینه از ظرفیتها، احیای سیاست های اقتصاد مقاومتی در شهرستان، جذب اعتبارات ملی و استانی و همچنین بهره برداری از پروژه های در دست اقدام شهرستان کوثر که هم اکنون کمتر به آنها پرداخت شده و دغدغه مردمی و رهبری نیز است؛ بهترین راهکار برای پیشرفت و توسعه منطقه می باشد.

حال مسئولین به جای اینکه، انرژی و توان خود را به ادامه این سیاست ها و فعالیت ها برای توسعه همه جانبه شهرستان بگذارند صرفا برای تبرئه ی کمکاری های خود نقاط ضعف را برجسته کرده و تخریب را در دستور کار قرار داده اند.

صرفاً جهت اطلاع مسئولین دولت دهم و یازدهم می رسانیم که، پروژه مبهم و مطالعه شده نیروگاه سیکل ترکیبی، رکود در تنها کارخانه داروهای گیاهی استان(واقع در کوثر)، کارخانه نیمه تمام و ابهام برانگیز پرلیت کوثر، عدم آغاز به کار ساختمان کارخانه کلنگ زنی شده یونگول بتن، عدم تکمیل پروژه تصفیه خانه گیوی، سد و معضل پایاب سد گیوی، عدم تکمیل بیمارستان امام خمینی گیوی(با 95 درصد پیشرفت فزیکی)، ابهام در احداث کارخانه نورد فولاد، نیمه کاره بودن ساختمان دولت، عدم تکمیل تنها هتل گیوی و در بن بست واقع شدن این شهرستان از جمله پروژه هایی هستند که از دولت های دهم و یازدهم برای مردم این شهرستان به یادگار مانده است.

حال تنها دغدغه مردم شهرستان کوثر، استان و بتبع کشور مرتفع ساختن وضعیت موجود کشور در عرصه های اقتصادی، عمرانی، فرهنگی، صنعتی و ... است که به مراتب مهمتر از ارائه هر عملکرد و تخریب دولتهاست.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد