سرویس: وبگردی
کد خبر: 63798
|
13:06 - 1395/11/24
نسخه چاپی

به مدت سه روز دایر است؛

نمایشگاه نقاشی و صنایع دستی هنرمندان معلول اردبیل+ تصاویر

نمایشگاه نقاشی و صنایع دستی هنرمندان معلول اردبیل+ تصاویر
نمایشگاه نقاشی و صنایع‌دستی هنرمندان معلول اردبیل با عنوان" نگاه دیگر" امروز در نگارخانه خطایی اردبیل، گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، شفیع شفیعی مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل، امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه نقاشی و صنایع‌دستی معلولان در نگارخانه خطایی اردبیل، برپایی این نمایشگاه را گامی موثر در راستای معرفی قابلیت‌ها و توانمندی‌های نهفته معلولان دانست.

وی ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد برای معرفی آثار هنری معلولان را مهم دانست و افزود: سازمان بهزیستی با کمک سازمان‌های مردم‌نهاد یک فروشگاه دائمی عرضه محصولات تولیدی معلولان در استان اردبیل راه اندازی کند تا کسب درآمدی برای معلولان ‌باشد.

شفیعی با بیان اینکه، هنرمندان معلول سربار جامعه نیستند، از مردم خواست با حضور در این نمایشگاه‌ موجب دلگرمی هنرمندان معلول شوند.

در نمایشگاه نقاشی و صنایع‌دستی هنرمندان معلول اردبیل معرق چوب‌، نقاشی، گلیم‌بافی، صنایع دستی، آینه کاری روی سفال، شمع تزئینی با صدف و دیگر آثار هنری به نمایش گذاشته شده است.

 

این نمایشگاه که به همت سازمان بهزیستی استان اردبیل راه اندازی شده از امروز به مدت سه روز ( 26 بهمن ماه) برای بازدید عموم دایر است؛ علاقمندان می توانند برای خرید از ساعت هشت صبح تا 14 به این نمایشگاه مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد