سرویس: بیله سوار
کد خبر: 63927
|
11:43 - 1395/11/27
نسخه چاپی

گزارشی از اوضاع فلاکت بار شهر بیله سوار؛

آقای شهردار؛ اوضاع نامساعد شهر را دریابید!

آقای شهردار؛ اوضاع نامساعد شهر را دریابید!
وضعیت نامناسب و اسف بار آسفالت خاک گرفته کوچه‌ها و خیابان‌ها در شهر مرزی بیله سوارنارضایتی مردم را به دنبال داشته و اهالی رسیدگی به این مشکل را خواستارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل از  صبح مغان، با گذری در کوچه پس کوچه‌های شهر بیله سوار و با دیدن اوضاع ناگوار و پریشان حال این شهر تاریخی و مرزی  که بوی گرد و خاک  از اغلب محله های این شهر به مشام می رسد و خیابان ها پر از چاله شده است و اغلب نیز چاله ها پر از آب است، آدمی به فکری عمیق فرو می‌رود که آیا اینجا یک شهر است یا ... !

از هر شهروند و هر مسافری که اوضاع شهر را جویا می شویم می گویند: کوچه‌ها و خیایان های خاک گرفته و چاله چوله این شهر واقعاً اذیت کننده است و موقع وزش باد، گرد و خاک وارد منازل می‌شود و خودروها را خاک آلود میکند و در نهایت این امر موجب بیماری‌هایی نیز شده است.

 

 

برخی از راننده گان آژانس نیز می گویند: هر شهروند بیله سوار که با این مرکز تماس می گیرد ابتدا به فکر چاله جوله های کوچه ها و خیابان ها می افتیم که اتفاقی نیفتد. و البته هر چند هفته برای تعمیر و تعویض زیربندی خودروهایمان باید به تعمیرگاه مراجعه کنیم .

گفتنی است موقع بارندگی، کوچه‌ها پر از آب شده و رفت و آمد عابران و به ویژه دانش اموزان به شدت سخت می‌شود و بعضا به پوشیدن چکمه نیز متوسل می شوند.

 

 

با بیان بخش اندکی از اوضاع ، مردم بیله سوار از شهردار می خواهند مشکل کوچه‌ها و خیابان‌های شهر را که نیاز به آسفالت دارد برطرف کند زیرا که نشستن بر مسند شهرداری انوقت شیرین تر خواهد شد که خواسته حداقلی مردم محقق شود.

گزارش تکمیلی متعاقبا منتشر می شود.

انتهای پیام/

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد