سرویس: وبگردی
کد خبر: 64069
|
09:57 - 1395/12/01
نسخه چاپی

قابل توجه ستاد تسهیلات سفر نوروزی؛

اینجا خيابان بازارچه مرزی بیله سوار است+عکس

اینجا خيابان بازارچه مرزی بیله سوار است+عکس
تصویر زیر نمایی از خيابان بازارچه مرزی بیله سوار است که در چند روز مانده به ایام نوروز و آغار سفرهای نوروزی وضعیت مناسبی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل از صبح مغان، با نزدیک شدن به ایام نوروز و آغار سفرهای نوروزی رسیدگی به وضعیت خیابان ها و معابر بخشی از اموراتی است که مسئولان و به ویژه ستاد تسهیلات سفر نوروزی  باید به آن اهتمام بورزند.

تصاویر و گزارشات مردمی از اوضاع خيابان بازارچه مرزی بیله سوار حاکی از آن است که این مناطق وضعیت مناسبی نداشته و لازم است ستاد تسهیلات سفر نوروزی فکری به اوضاع غمبار محوطه بازارچه بکند.

در این راستا اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بیله سوار با حضور اعضای ستاد و به منظور هماهنگی وبرنامه ریزی برای استقبال شایسته از مسافران و گردشگران نوروز 96 در فرمانداری برگزار شد.

معاون فرماندارگفت: در راستای خدمات رسانی و رفاه حال گردشگران و مسافران از تمام توان دستگاههای مستقر در شهرستان استفاده می شود تا به بهترین نحو ممکن این منطقه، به گردشگران و مسافران شناخته و فرصت ها و مزیت های شهرستان بیله سوار معرفی شود.

وی با اشاره به اینکه خدمات ارائه شده از سوی دستگاههای ذی ربط این شهرستان در طول شبانه روز خواهد بود افزود : عامل امنیت و بویژه احساس امنیت از جمله عوامل بسیار مهمی است که در میزان ماندگاری مسافران و گردشگران در یک منطقه تاثیر بسزایی دارد.

وی اظهار داشت : ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان بیله سوار متشکل از کمیته های امداد و نجات ، خدمات حمل و نقل ، خدمات اسکان و رفاه ، نظارت و تنظیم بازار ، انتظامی - امنیتی – ترافیکی ، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ،بهداشت و سلامت و محیط زیست،برنامه ریزی و آمار و کمیته تبلیغات و امور فرهنگی همچون سالهای گذشته پذیرای میهمانان نوروزی است .

فرنام حامد مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بیله سوار نیز در این جلسه ضمن ابلاغ دستورالعمل ساماندهی و ارتقاء خدمات سفر ویژه نوروز ۹۶وتشریح وظایف کمیته های ده گانه به اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر ،از آمادگی 14مرکز اقامتی اعم از مهمانپذیر و خانه مسافر با ظرفیت 350نفر در یک شبانه روز و همچنین پنج مدرسه در بیله سوار و بخش جعفرآباد با ظرفیت 400 نفر برای اسکان مسافران در طول ایام نوروز 96 خبر داد.

با وجود ارائه آمارها و گزارشات مسئولان شهرستان که همه ساله اعلام می شود اما با توجه به وجود مراکز دیدنی و تاریخی و مناطق گردشگری و تفریحی لازم است اقدامات مسئولان در این راستا کیفی تر شده و گام های اساسی برداشته شود.

در حال حاضر وجود مشکلات اساسی همچون نبود راه و جاده مناسب از مهمترین خواسته های مردمی بوده و امید است مسئولان برنامه هایی را در راستای این مشکل اساسی تدوین کنند.

 

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد