سرویس: سیاسی
کد خبر: 645
|
16:42 - 1391/08/03
نسخه چاپی

اعضای فراکسیون رهروان ولایت حاضر به دیدار با رئیس جمهور نشدند

اعضای فراکسیون رهروان ولایت حاضر به دیدار با رئیس جمهور نشدند
سبلانه: عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت خبر برخی رسانه ها درباره دیدار امشب این فراکسیون با رئیس جمهور را تکذیب کرد.

به گزارش سبلانه منصور حقیقت پور عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تایید قرار اولیه جلسه با رئیس جمهور گفت: اعضای این فراکسیون برای تلطیف فضای سیاسی کشور به دیدار رئیس جمهور نرفتند.

وی با اشاره به دلایل لغو این جلسه از سوی شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت گفت: قرار است خیلی جو کشور را خراب نکنیم چرا که تلاش ما تلطیف فضای جامعه است.

حقیقت پور خاطرنشان کرد: اعضای فراکسیون به صورت مفصل از دولت انتقاد دارند اما قصد نداریم این بحث ها را به دعوای سیاسی تبدیل کنیم.

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت تاکید کرد: شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مدتی قبل تصمیم گرفت به همراه تعدادی از اعضای هیئت رئیسه مجلس و روسای کمیسیونها با رئیس جمهور دیدار کند تا بتوانیم انتقادهای خود را به صورت رو در رو منتقل کنیم اما بنا به دلایلی که برخی از آنها را مطرح کردم دیدار از سوی این فراکسیون انجام نگرفت.

همچنین رمضان شجاعی کیاسری سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت نیز در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد که از مدتی قبل به اعضای شورای مرکزی اعلام کرده در دیدار با رئیس جمهور حضور پیدا نمی کند.

ساعتی پیش یکی از خبرگزاری های وابسته به دولت از دیدار شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت با رئیس جمهور خبر داده بود و افزوده بود این دیدار در راستای طرح سوال از رئیس‌جمهور انجام شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد