کد خبر: 64586
|
10:30 - 1395/12/15
نسخه چاپی

دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی:

با شعار، نشاط مردم تضمین نمی‌شود/ مسئولان زودهنگام به استقبال انتخابات نروند

با شعار، نشاط مردم تضمین نمی‌شود/ مسئولان زودهنگام به استقبال انتخابات نروند
دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی،گفت: بهتر است مسئولان اجرایی به جای فکر کردن به انتخابات، برای رفاه و آسایش مردم تلاش کنند.

راهب محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، در خصوص اظهارات اخیر مقامات ارشد اجرایی مبنی بر این که مردم نشاط می خواهند،گفت: مسئولین اجرایی بدانند نشاط و شادابی مردم با حل مشکلات معیشتی و اقتصادی و معضل بیکاری جوانان و تحصیل کردگان تحقق می پذیرد.
وی افزود: مردم زمانی خوشحال می‌شوند که مسئولین اجرایی به وعده های خود جامه عمل بپوشانند و به قول‌های زنگار بسته خود عمل کنند.
وی خطاب به مسئولین اجرایی گفت: چیزی مانع نشاط مردم نیست جز این که مردم از وعده‌های پوچ شما ناراحتند و از شما نا امید شدند بهتر است قدری به جای فکر کردن به صندوقهای رای به فکر مردم باشید که همیشه پای انقلاب و ولایت فقیه بوده اند و هستند.
دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی، تاکید کرد: بهتر است به جای شعار پشت تریبون، قدری عمل کنید تا مردم در این ایام عید شاد شوند؛ شادی مردم را در این روزها اقتصاد خوب و قدرت خرید رقم میزند نه شعار!
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی، با بیان اینکه تا به حال حرکتی موثر از سوی مسئولین جهت رفع معضل بیکاری انجام نشده است، گفت: مردم با دیدن جوان بیکار در منزل خود نمی‌توانند شاد باشند و آن را با بقیه تقسیم کنند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد