سرویس: وبگردی
کد خبر: 67078
|
20:30 - 1396/02/28
نسخه چاپی

بی‌رودرواسی مردم اردبیل با رئیس جمهور آینده

بی‌رودرواسی مردم اردبیل با رئیس جمهور آینده
سوای اینکه آیا کاندیداهای محبوب هرکسی در انتخابات پیروز می شود یا نه؟، مردم اردبیل خواسته هایی از رئیس جمهور آینده ایرانی اسلامی و اعضای جدید پارلمان محلی شان دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، در حالی که کمتر از 12 ساعت به آغاز انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و دوره پنجم شورای اسلامی شهرها و روستاها باقی مانده، تقریبا بیشتر مردم کاندیدای مورد نظرشان را انتخاب کرده اند و آماده‌اند تا فردا پای صندوق های رای بروند؛ در این بین سوای اینکه آیا کاندیداهای محبوب هرکسی در انتخابات پیروز می شود یا نه؟، مردم اردبیل خواسته هایی از رئیس جمهور آینده ایرانی اسلامی و اعضای جدید پارلمان محلی شان دارند.

رعنا یک جوان ایرانی اهل اردبیل می گوید: پیروزِ واقعی انتخابات فردا، مردم هستند، اما همین مردم انتظار دارند فردی که با آرا اکثریت مردم انتخاب می شود، رئیس جمهور همه ایرانی‌ها باشد نه یک طیف خاص.

او ادامه داد: من از رئیس جمهور آینده شغل می خواهم و رونق تولید کشورم.

یک روستایی اردبیلی می گوید: همه باید روز جمعه پایِ صندوق های رای بروند،سرنوشت ایران با انتخابات ارتباط مستقیم دارد، من رای می دهم ، در روستای ما همه رای می دهند تاچراغ کشورم بیشتر از این فروزان‎تر شود.

او ادامه داد: از رئیس جمهور دوازدهم می‌خواهم به روستا و روستاییان که چرخ تولید به دست آنها  می‌چرخد، توجه ویژه داشته باشد؛ اگر  خشکسالی و سرمازدگی رخ بدهد یا اگر  سیل بیاید و کم آبی، یک روستایی باید حمایت شود تا بتواند سرپا بایستد  و چرخ تولید را بچرخاند.

 یک دانشجو اردبیلی می گوید: ما دولت مبارزه با فساد می خواهیم،دولتی می خواهیم که در آن هیچ فرقی بین برادر رئیس جمهور با دیگران نباشد؛ مادولتی می خواهیم که در آن تبعیض جایی نداشته باشد.

  یک پسر جوان اردبیلی گفت: بی رودرواسی بگویم خسته شدیم از  وعده های داده شده، لطفا آقای رئیس جمهور به داد کارخانه هایی که یکی پس از دیگری بسته شدند برس؛ ما کار می خواهیم ما ازدواج می خواهیم؛ کاری کن که تولید جان بگیرد.

یک بانوی میانسال اردبیلی از رئیس جمهور می خواهد که جلوی قاچاق را بگیرند؛ او گفت: قاچاق البسه باعث شد تا به خاطر فروش نرفتن تولیدی البسه داخلی، تولیدی که پسرم در آن کار می کرد، بسته شود.

یک پیرمرد اردبیلی  80 ساله که نه بیمه دارد و نه منبع درآمد ثابت، خطاب به رئیس جمهور آینده گفت:  آقای رئیس جمهور  کاری کن که من دیگر مقابل فرزندان و نوه هایم شرمسار نباشم؛ من پول  ندارم تا برای پسرم عروسی بگیرم ، کاری کن سفره ام رفته رفته آب نرود.

 سیب زمینی کار اردبیلی گفت: از رئیس جمهور منتخب می‌خواهم که با برنامه کشور را مدیریت کند؛ نکند سیب زمینی امسال من روی دستم بماند و از کشوری چون هند سیب زمینی وارد کنند؟

 یک معلم اردبیلی گفت:  رئیس جمهور  محترم، معلم احترام عزت وکرامت می خواهد، این قشر که عظیم ترین رسالت را در تربیت نسل آینده دارد کمترین حقوق را می گیرد؛  ما درد معیشت داریم  اما غممان چیزی مهتر از درد نان است ؛معلمان دغدغه تربیت دارند؛ تربیت اسلامی از صدقه سری بی دردی برخی مسئولان، به حاشیه رانده شده است.

یک بازاری اهل اردبیل می گوید:  وضع بازار خوب نیست قدرت خرید مردم کم شده است،از  رئیس جمهور  می خواهم که رکود و تورم را بشکند؛  با تصمیمات خوب نه فقط با واردات رونق را به بازار برگرداند.

 انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد