سرویس: سیاسی
کد خبر: 67104
|
13:18 - 1396/02/29
نسخه چاپی

گزارش تصویری تشریحی؛

حضور گسترده مردم پارس آباد مغان در پای صندوق های اخذ رای

حضور گسترده مردم پارس آباد مغان در پای صندوق های اخذ رای
مردم شهرستان پاس آباد مغان امروز و از دقایق ابتدایی صبح بار دیگر با حضور پرشور خود پای صندوق های رای و شرکت در انتخابات رقم زدن حماسه‌ای ماندگار را نوید بخش هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآران مغان، اخذ آرای انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراها در حالي از ساعت 8 صبح امروز در سراسر كشور  آغاز شد كه مردم شهرستان مرزي پارس آباد مغان از نخستین دقایق آغاز انتخابات با نشاط به پای صندوقهای رای آمده اند تا 29 اردیبهشت را به یک روز بزرگ و به یاد ماندنی تبدیل کنند.

در شعب‌های مختلف اخذ رأی افراد زیادی در صف صندوق رأی ایستاده‌اند و هر لحظه نیز بر انبوه این جمعیت که می‌خواهند در سرنوشت خود سهیم باشند افزوده می‌شود و این نشان از حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات این دوره را دارد.

حضور پرشور رأی اولی‌ها در پای صندوق‌های رأی به چشم می‌خورد که با اشتیاق آمده‌اند تا خود را در این حماسه بزرگ و حمایت از عزت و استقلال کشور خود سهیم بدانند.

برابر آمار سرشماری سال 95  از کل جمعیت 200 هزار نفری شهرستان پارس آباد بیش از 126 هزار نفر واجد شرایط رای بوده که در بین آن‌ها حدود 5 هزار نفر رای اولی وجود دارد که می‌توانند در پای صندوق‌های رای حاضر شده و رای دهند.

براساس تصمیم هیئت اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر در این شهرستان 230 شعبه اخذ رأی برای انتخابات درنظر گرفته شده است که از این تعداد  82 شعبه  شهری  و 148 شعبه روستایی است.

بیش از 5 هزار نفر عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی و پشتیبانی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را در شهرستان پارس آباد را بر عهده دارند.

 

///

///

///

///

///

///

///

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد