سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 67211
|
03:26 - 1396/03/01
نسخه چاپی

انتظارات مردم اردبیل از رئیس جمهور دولت دوازدهم؛

راه آهن اردبیل - میانه همچنان در صدر مطالبات

راه آهن اردبیل - میانه همچنان در صدر مطالبات
مردم استان اردبیل از رئیس جمهور منتخب انتظار دارند تا با وجود اخذ 60 درصدی آرای مردمی و تغییر رویه در دولت دوازدهم، فکری به حال وعده های 4 سال گذشته کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر، انتخابات به اتمام رسید و روحانی برای دومین دوره به عنوان سکاندار کشور در قوه مجریه انتخاب شد؛ با این شرایط و با اعتماد دوباره ملت به رئیس دولت انتظار می رود وعده های دولت گذشته در سراسر کشور بخصوص در استان اردبیل نیز عملیاتی شود.

بیش از 60 درصد مردم استان اردبیل در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به روحانی رای «آری» داده اند که با این احتساب می بایست اکثر مطالبات مردمی این استان در اولویت های رئیس دولت دوازدهم قرار گیرد.

در 4 سال گذشته روحانی، مطالبه ای که بیش از همه از سوی مردم استان اردبیل مطرح می شد، اجرا و اتمام راه آهن اردبیل میانه و همینطور در جنوب این استان سد و پایاب سد گیوی بود؛ مطالبه ای که از سوی آیت الله عاملی، نماینده ولی فقیه در استان نیز مورد پیگیری قرار گرفت؛ حال مردم استان اردبیل از رئیس جمهور منتخب انتظار دارند تا با تغییر رویه در دولت دوازدهم، فکری به حال وعده های 4 سال گذشته خود کند.

از سویی عزت مردم، توسعه، آبادانی، رفع محرومیت، پرهیز از اشرافی گری و فاصله طبقاتی، رفع معضل بیکاری، حل مشکل رکود، مشکلات اقتصادی که گریبانگیر واحدهای تولیدی و جوانان منطقه شده است مواردی هستند که منتخب مردم می بایست در پاسخ به اعتماد ملی در عملیاتی کردن آنها بیش از پیش تلاش کند.

رفع بیکاری، تسریع در روند ادرای کارخانجات کلنگ زنی شده و حمایت از تعاونی ها و کارگاه های تولیدی

بیکاری جوانان موضوعی است که همواره به عنوان یک دغدغه اصلی برای عموم مردم بوده است و این موضوع مهم ترین درخواست مردم از رئیس جمهور است.

تسریع در روند کارخانه های راکد و ایجاد فرصت های اشتغال در حوزه کشاورزی با اتمام پایاب سد گیوی می تواند این مشکل را برای همیشه در جنوب استان اردبیل ریشه کن کند و با توجه به موقعیت این منطقه، کوثر و خلخال را قطب کشاورزی و اشتغال کند.

پروژه های بسیاری در جای جای کشور، استان اردبیل و شهرستان ها وجود دارد که به لطف رکود اقتصادی و نبود منابع اشتغالزایی، اکثر آنها در رکود به سر می برند، اما انتظار می رود دولت تدبیر و امید در 4 سال دوم نسبت به حل این مشکلات تلاش بیشتری کرده و رونق اقتصادی را در منطقه موجب شود.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد