سرویس: وبگردی
کد خبر: 67704
|
10:47 - 1396/03/13
نسخه چاپی

پس از گذشت 5 سال؛

دفتر خبری ویژه مغان همچنان در بلاتکلیفی+عکس

دفتر خبری ویژه مغان همچنان در بلاتکلیفی+عکس
پس از گذشت سالها از تاسیس دفتر ویژه خبری مغان در شهرستان مرزی بیله سوار این دفتر همچنان در بلاتکلیفی بسر می برد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل از صبح مغان، سال 1390 بود که ساختمان دفتر ویژه خبری مغان در شهرستان مرزی بیله سوار با حضور مسئولان وقت دولتی و صدا و سیمای استان افتتاح شد و اصحاب رسانه به تولید اخبار و تولیدات رسانه ای با کیفیت در منطقه امیدوارتر شدند.

 صادقی جهانی، مدیرکل وقت صدا و سیمای مرکز اردبیل در مراسم افتتاح این طرح گفته بود: دفتر ویژه خبری مغان که سیصد میلیون تومان هزینه در بر داشته است، خبرهای سه شهرستان پارس‌آباد، بیله سوار و گرمی را پوشش خواهد داد.

 

 

اما پس از گذشت بیش از 5 سال از افتتاح، این ساختمان به حال خود رها شده و مسئولان فعلی نیز در راه اندازی و فعال شدن این دفتر چندان تلاشی نکرده اند.

با توجه به اینکه منطقه زرخیز مغان پیشانی نظام جمهوری اسلامی است و هر اندازه در این منطقه سرمایه گذاری شود به همان اندازه در مقابل هجمه های فرهنگی (بیش از 17 کانال تلویزیونی خارجی)آن سوی مرز مقاومت خواهد شد لذا فعال شدن دفتر خبری با وجود نیروی متخصص و کاربلد بومی، امری لازم و ضروری است.

 

 

دفتر ویژه خبری مغان در صورت راه اندازی، برنامه‌ریزی درست، تربیت نیروی انسانی و تولید گزارش‌های فاخر از کشاورزان و استعدادهای منطقه اثرات مطلوب و ویژه‌ای در شکوفایی منطقه خواهد داشت و مسئولان صدا و سیما نیز در پخش گزارشهای فاخر این منطقه از شبکه سراسری توجه بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد