سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 69460
|
13:54 - 1396/05/05
نسخه چاپی

با حضور وزیر بهداشت،

33 پروژه بهداشتی درمانی استان اردبیل بصورت نمادین در گیوی افتتاح شد

33 پروژه بهداشتی درمانی استان اردبیل بصورت نمادین در گیوی افتتاح شد
وزیر بهداشت ظهر امروز با حضور در گیوی ضمن افتتاح بیمارستان 32 تختخوابه امام خمینی(ره) این شهر، 33 پروژه بهداشتی و درمانی استان اردبیل را به صورت نمادین و ویدئو کنفرانس افتتاح کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر، بیمارستان 32 تختخوابی امام خمینی(ره) شهر گیوی ظهر امروز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نماینده شهرستان های کوثر و خلخال، استاندار اردبیل، امام جمعه کوثر و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

سید حسن قاضی زاده هاشمی در ادامه سفر دوروزه خود به استان اردبیل، به منظور افتتاح بیمارستان 32 تختخوابی گیوی، در شهرستان کوثر حضور یافته و ضمن افتتاح بیمارستان امام خمینی(ره) این شهر، 33 پروژه بهداشتی و درمانی استان اردبیل را به صورت نمادین و ویدئو کنفرانس افتتاح کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این آیین گفت: یکی از اولویت های حوزه بهداشت و سلامت ارتقای سطح کیفی در این زمینه و ارائه خدمات به مردم است.

قاضی‌زاده هاشمی با تاکید بر رفع کمبودهای درمانی و تشخیصی در سطح استان اردبیل افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده کمبودها برطرف می‌شود چراکه این حق مردم است؛ نگاه فرا منطقه ای به ارائه خدمات حوزه بهداشت و درمان می بایست بصورت ملی صورت گیرد و انشاالله مردم با صبر و حوصله شاهد خدمات ارزشمند مراکز بهداشتی و درمانی در کشور باشند.

وزیر بهداشت و درمان با اشاره به حل مشکلات نیروی انسانی مورد نیاز در بیمارستان کوثر و دیگر بیمارستان های کشوری گفت: هر چند تامین نیروی انسانی در اختیار ما نیست ولی تلاش می‌شود، ردیف بودجه‌ای برای جذب نیروی مورد نیاز در کلیه بیمارستان ها انجام یافته و تمهیدات لازم در خصوص نگهداری دکترهای متخصص در بیمارستان ها اندیشیده شود.

نماینده شهرستان های کوثر و خلخال نیز در ادامه این مراسم ضمن تقدیر از خدمات ارائه شده در حوزه بهداشت و درمان در سطح استان اردبیل و گیوی گفت: مفاخر و شخصیت های بسیاری در دامان شهرستان کوثر پرورش یافته و امروز در مسئولیت های متفاوت کشوری در تاسیس و تجهیز این بیمارستان به مسئولین و اهالی یاری رسانده اند.

دکتر بشیر خالقی اضافه کرد: لازم است در خصوص آغاز و تکمیل پایاب سد گیوی که بیش از 400 هکتار از اراضی شهرستان کوثر را زیر کشت می برد تمهیدات کارشناسی شده ای انجام یابد چرا که توجیه اقتصادی این پروژه ملی در حوزه کشاورزی، اقتصادی و اشتغالزایی بیش از پیش حائز اهمیت است.

خطیب جمعه کوثر نیز در این آیین ضمن انتقاد از عدم آغاز و تکمیل پایاب سد گیوی گفت: زحمت های بسیاری در حوزه های متعدد کشوری از سوی دولتمردان انجام یافته است و بنده به نمایندگی از اهالی کوثر ضمن تقدیر از وزیر بهداشت از ایشان تقاضا دارم مطالبات این اهالی را به سمع و نظر رئیس جمهور برساند.

حجت الاسلام والمسلمین بیگی خاطر نشان کرد: انتظار می رود دیگر پروژه های ملی مردمی شهرستان کوثر همچون بیمارستان این شهرستان با حضور مسئولان ارشد کشوری در اسرع وقت به بهره برداری برسد.

وی اظهار کرد: با تکمیل پایاب سد گیوی بیش از 400 هکتار از اراضی دیم شهرستان کوثر به آبی تبدیل می شود که امید می رود رئیس جمهور محترم و همینطور وزیر نیرو در تخصیص اعتبارات لازم جهت بهره بر داری هر چه سریعتر این پروژه عنایت کامل داشته باشند.

به گزارش کوثرخبر، وزیر بهداشت پس از افتتاح 33 پروژه بهداشتی و درمانی در استان اردبیل جهت افتتاح دیگر پروژ] های بهداشتی و درمانی به استان زنجام سفر کرد.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد