سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 69564
|
10:39 - 1396/05/09
نسخه چاپی

فُرجه شهرداری گیوی به کسبه تمام شد/معضل سد معبر همچنان باقی است

 فُرجه شهرداری گیوی به کسبه تمام شد/معضل سد معبر همچنان باقی است
یک ماه از زمان مهلت شهرداری گیوی به کسبه و بازاریان این شهر مبنی بر رفع سد معبر در برچیدن وسایل از پیاده روها و خیابانها گذشته است ولی این معضل همچنان پابرجا بوده و موجب نارضایتی اهالی منطقه شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر، شهر گیوی در جنوب استان اردبیل بنا به موقعیت جغرافیایی و مبلمان شهری بصورت متمرکز در یک مساحت نه چندان بزرگ به عنوان ماسوله اردبیل مشهور است که دارای 4 خیابان اصلی در مرکز شهر می باشد.

این شهر به عنوان یک مرکز خرید برای روستاییان همجوار محسوب می شود و از صبح تا بعد از ظهر تردد و خرید و فروش کالا و ... در سطح شهر جریان دارد.

مشکل اصلی این شهر کوچک ولی پرجمعیت سد معبر در پیاده روها و خیابان های این شهر است، این مشکل چندین سال است که گریبان گیر مردم منطقه بوده و ضمن اینکه مبلمان شهری و زیبایی شهر را بر هم می زند، نارضایتی های اهالی منطقه را در تردد نیز سبب می شود.

سد معبر در این شهر بطوری است که پیاده روهای آن مملو از وسایل مغازه ها بوده و تردد در آن مسیر به سختی جریان دارد، اکیپ جمع آوری سد معبر شهرداری گیوی نیز در طول چند سال گذشته چندین بار به رفع سد معبر در پیاده روها و خیابان ها اقدام کرده ولی نتیجه قابل قبولی کسب نشده است.

اخیراً محمد عزتی شهردار وقت شهر گیوی در گفتگو با خبرنگار کوثرخبر و همچنین ابلاغ نامه برای کسبه و بازاریان منطقه مهلت جمع آوری وسائل مغازه ها از پیاده روها توسط خود کسبه را تا 31 خرداد ماه (یک ماه پیش) عنوان کرده بود.

شهردار وقت گیوی در این نامه تصریح کرده بود که در صورت مشاهده تخلف و عدم رعایت موارد فوق شهرداری راساً اقدام به رفع سد معبر کرده و با متخلفین برخورد قانونی خواهد کرد.

متاسفانه در یک ماه اخیر بنا به تصمیم شوراهای شهر گیوی مسند شهرداری گیوی به شخص دیگری تحویل داده شده و در نتیجه هم اکنون تصمیم شهردار وقت در رفع معضل سد معبر در پیاده روهای شهر گیوی به تاریخ پیوسته است!، متاسفانه با وجود گذشت یک ماه و اندی از فرجه کسبه و بازاریان این معضل همگانی همچنان در سطح شهر ملموس است.

انتظار می رود شوراهای فعلی، منتخبین دوره پنجم شورای اسلامی و همچنین سرپرست شهرداری این شهر با تدبیر های لازم جهت رفع این معضل چندین ساله اقدامات شایسته ای انجام دهند.

رفع سد معبر در زیباسازی معابر شهر گیوی، خیابانها، پیاده روها، مبلمان شهری و حتی خرید و فروش تاثیر مثبتی دارد که امید می رود خود کسبه و بازاریان در مرتفع ساختن این مشکب اساسی پیش قدم باشند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد