سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 69618
|
01:44 - 1396/05/11
نسخه چاپی

شهربازی، آرزوی کودکان کوثری

شهربازی، آرزوی کودکان کوثری
یکنواختی امکانات رفاهی و تفریحی شهر گیوی و همچنین وسائل بازی کهنه و ابتدایی پارک های این شهر این روزها گلایه های مردمی را به همراه دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر، 3 ماه تعطیلی در فصل تابستان برابر است با برگزاری کلاس های اوقات فراغت دانش آموزان، تفریح و سرگرمی خانواده ها در پارک ها و فضای سبز و همچنین گشت و گذار میهمانان و مسافران تابستانی، که خوشبختانه این روزها شهر گیوی با داشتن مناطق بکر و مفرح موجبات شادی اقشار مردمی و همچنین مسافران را فراهم ساخته است.

شهر گیوی با وجود داشتن مناطق تاریخی و گردشگری، هوای پاک و سرسبزی پارک ساحلی و جنگلی فدک و همچنین شکوفه های بادام این ظرفیت را ایجاد کرده است که همه ساله پذیرای مسافران و گردشگران باشد.

ولی نبود امکانات رفاهی، تفریحی و پارک های مجهز به شهربازی، نگه داری و استقرار مسافران و گردشگران را در منطقه با مشکل مواجه ساخته است.

از سویی این یکنواختی و بی توجهی به اماکن رفاهی شهر گیوی باعث گلایه مردم این منطقه نیز شده، بطوری که برای منطقه یک و 2 شهری تنها 2 دستگاه وسایل بازی کودکان تدارک و نصب شده است و بقیه وسائل بازی(سرسره، تاب، چرخ و فلک و ... ) کهنه و از بین رفته اند!

تدارک مکان مفرح، سازمان یافته، گردشگر پذیر، تفریحی و رفاهی میتواند نقطه عطفی برای خانواده ها و همچنین فراهم ساختن منطقه نمونه گردشگری برای توسعه پایدار باشد.

در اغلب شهرها پارک و شهربازی متنوع و مهیج وجود داشته و همه روزه مردم آن منطقه از این اماکن تفریحی نهایت استفاده را می برند؛ اما شهرستان کوثر به مرکزیت شهر گیوی از این پارک ها و شهربازی ها بی بهره است.

این درحالی است که ظاهراً بودجه گردشگری، رفاهی، فرهنگی و ... ادارات و سازمانها برای ارتقای وضع نابسامان فضای رفاهی و همچنین مرتفع ساختن نواقصات گردشگری شهر آب رفته است!؛ سالهاست که این شهر از نبود یک مکان تفریحی، رفاهی و گردشگری مدرن رنج می برد.

به گزارش کوثرخبر، شنیده ها حاکیست که اخیراً بخش خصوصی در محل پارک شکوقه های بادام شهر گیوی اقدام به خریداری و نصب وسایل بازی و راه اندازی شهر بازی خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد