سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 69810
|
12:46 - 1396/05/16
نسخه چاپی

دانشگاه پیام نور گیوی دانشجو نمی پذیرد!/آیا پیام نور واحد گیوی در حال تجمیع است؟

 دانشگاه پیام نور گیوی دانشجو نمی پذیرد!/آیا پیام نور واحد گیوی در حال تجمیع است؟
با استناد به ارائه لیست و کد رشته محل های دانشگاه پیام نور استان اردبیل، گیوی در ترم جاری دانشجو نمی پذیرد، این درحالی است که هیچ انتخاب رشته ای در دانشگاه پیام نور گیوی صورت نخواهد گرفت و این امر باعث شده است اهالی گیوی باری دیگر نگران طرح تجمیع دانشگاه پیام نور گیوی باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر، در اقدامی تامل برانگیز از سوی مسئولان استانی، کد رشته محل های دانشگاه پیام نور گیوی در سایت سازمان سنجش حذف شد.

به عبارتی با حذف عنوان گیوی در محل کد رشته ها، هیچ انتخاب رشته ای در این دانشگاه صورت نخواهد گرفت و اگر واضحتر به این موضوع بپردازیم می توان گفت که دانشجویان رشته ریاضی، فنی، انسانی و تجربی نمی توانند در ترم جاری دانشجوی دانشگاه پیام نور گیوی باشند.

شهرستان کوثر به مرکزیت شهر گیوی تنها یک مرکز آموزش عالی را با عنوان دانشگه پیام نور گیوی در اختیار دارد و با این اقدام مسئولین استان، دانشگاه پیام نور گیوی عملاً با کاهش دانشجو مواجه خواهد شد و با این وجود باری دیگر زمزمه طرح تجمیع این دانشگاه به گوش خواهد رسید.

زمزمه طرح تجمیع دانشگاه پیام نور واحد گیوی به دلایل و عناوین مختلفی از سال های گذشته به گوش می رسد که موجب شده است دانشجویان و اهالی شهر گیوی از این موضوع عنوان شده نگران و ناراضی باشند.

مسئولین می توانند با تدابیر خاص خود ضمن پذیرش دانشجویان رشته های متعدد و همچنین افزودن کد و نام گیوی در لیست انتخاب رشته، از اجرای طرح تجمیع دانشگاه پیام نور گیوی که در صورت اجرا این دانشگاه تعطیل خواهد شد، جلوگیری کنند.

مسئولین شهرستانی و استانی می توانند با جذب دانش آموزان رشته های فنی حرفه ای و تحصیل این قشر از جامعه در دانشگاههای پیام نور گیوی علم و دانش را با پرباری دانشجو در منطقه احیا سازند.

عامل دیگری که می تواند در جلوگیری از طرح تجمیع دانشگاههای پیام نور گیوی نقش مهمی را ایفا کند؛ پذیرش دانشجویان ارشد از سوی دانشگاه های استانی است که با این حرکت می توان رشته های کارشناسی را بیش از پیش در دانشگاه گیوی پذیرش کرد.

یادمان باشد که اقدامات شایسته ای در چندین سال قبل برای استقرار این واحد آموزشی در گیوی شده است و در صورت اجرای طرح تجمیع دانشگاه پیام نور گیوی ضمن هدر رفت زحمت مسئولین شهرستانی و مردم؛ موجب از بین رفتن بیت المال هزینه شده در این منطقه خواهد شد.

لازم به ذکر است وجود دانشجو و اساتید در شهرستان کوثر(گیوی) در تمامی عرصه ها موجب توسعه و پیشرفت می شود؛ هم در زمینه علم و فناوری و هم در زمینه اقتصاد و گردشگری.

به گزارش کوثرخبر، هم اکنون دانشگاه پیام نور واحد گیوی در چندین رشته آموزشی توانسته به بخش عظیمی از علم پروران کوثری و دیگر دانشجویان سطح استان خدمات ارزنده ای در حوزه علمی و آموزشی ارائه دهد.

مسئولان، اهالی و دانشجویان شهر گیوی پیشتر به خبر طرح تجمیع دانشگاه پیام نور گیوی واکنش نشان داده و مخالف این طرح هستند.

اخبار مرتبط:

 

دانشگاه پیام نور گیوی دانشجو نمی پذیرد!/آیا پیام نور واحد گیوی در حال تجمیع است؟
دانشگاه پیام نور گیوی دانشجو نمی پذیرد!/آیا پیام نور واحد گیوی در حال تجمیع است؟

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد