سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 70301
|
01:57 - 1396/06/01
نسخه چاپی

4000 نفر در فقر الکترونیکی/مردم گیوی خوستار استقرار عابربانک در شهر شدند

 4000 نفر در فقر الکترونیکی/مردم گیوی خوستار استقرار عابربانک  در شهر شدند
در پی نبود حتی یک بانک یا عابر بانک در منطقه 2 شهری گیوی، جمعی از مردم این منطقه طی نامه ای از رئیس بانک ملی شعبه گیوی خواستار استقرار دستگاه ATM بانک مربوطه در سطح شهر شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر، منطقه 2 شهری گیوی با جمعیتی بالغ بر 4 هزار نفر هیچ یک بانک و یا عابربانک ندارد و تا کنون درخواست مردم برای متقاعد کردن بانکها برای بازگشایی شعبه ای و حتی ایجاد عابر بانکی در این منطقه شهر بی نتیجه بوده است؛ هرچند پیشتر باجه بانک رفاه به مدت چند ماه در این منطقه بازگشایی شد که متاسفانه به دلایل نامعلومی جمع آوری و تعطیل شد.

دستگاه ATM پست بانک مستقر در شهر گیوی نیز همزمان با تعطیلی باجه بانک رفاه جمع آوری شد و این درحالی است که هم اکنون 4000 هزار نفر از اهالی این منطقه در فقر الکترونیکی به سر برده و جالب تر اینکه از خدمات اولیه حقوق شهروندی در حوزه بانکداری بی بهره اند.

نزدیکترین جایی که بانک دارد و اهالی مجبورند برای انجام فعالیتهای اداری خود به آنجا بروند منطقه یک شهرگیوی است که لازم است اهالی منطقه 2 شهری حتماً با وسیله نقلیه به مرکز شهر مراجعه کنند، درحالی که برای عمل یک دقیقه ای خود بیش از 30 دقیقه با هزینه کرد اتومبیل و اتلاف وقت مواجه می شوند.

این شرایط دشوار باعث شد که جمعی از مردم منطقه طی نامه ای از رئیس بانک ملی شعبه گیوی خواستار استقرار دستگاه ATM بانک مربوطه در سطح شهر شوند و ظاهراً با هماهنگي هاي انجام شده بانك ملي باجه و عابر بانک را برای استقرار در منطقه ٢ شهری تدارک دیده است.

نکته جالب این اقدام این است که این درخواست تنها با خواست مردم انجام یافته است و هیچ مسئولی تا به این تاریخ پیگیری دغدغه الکتونیکی مردم این منطقه را نداشته است.

امید می رود که باجه بانک ملی در منطقه 2 شهری با استقبال مردمی مواجه شده و با سپرده گذاری بیشتر از حد نصاب اقدامات اولیه بازگشایی یک بانک در منطقه صورت گیرد.

 

4000 نفر در فقر الکترونیکی/مردم گیوی خوستار استقرار عابربانک ملی در شهر شدند

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد