سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 70464
|
01:34 - 1396/06/05
نسخه چاپی

پایانی بر 8 سال بلاتکلیفی!؛

صیامی: مسکن مهر گیوی تعیین تکلیف می شود

صیامی: مسکن مهر گیوی تعیین تکلیف می شود
نائب رئیس شورای اسلامی گیوی از تعیین و تکلیف مسکن مهر 51 واحدی منطقه 2 شهری در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر، مهدی صیامی، نائب رئیس شورای اسلامی شهر گیوی گفت: آن دسته از همشهرياني كه در مسكن مهر منطقه 2 شهری عضو هستند توجه داشته باشند که طي هفته آتي جلسه اي براي تعيين تكليف اين پروژه تشكيل خواهد شد.

وی ادامه داد: اطلاعيه اي از قبل منتشر و زمان و مكان دقيق جلسه اعلام خواهد شد که از متقاضیان واحدهای مربوطه تقاضا می شود در این جلسه حضور به عمل برسانند.

صیامی خاطر نشان کرد: مدت های مدیدی است که این پروژه مردمی با پیشرفت 40 درصدی راکد مانده است که امیدواریم با همکاری متقاضیان و مسئولان امر این مشکل مرتفع شود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر گیوی افزود: هم اکنون مسکن مهر منطقه 2 شهری به یک معضل اجتماعی تبدیل شده و متقاضیان واحدها با وجود واریز مبالغ درخواستی، هنوز بلاتکلیف مانده اند که انتظار می رود طی مراحلی این معضل برطرف شود.

به گزارش کوثرخبر، 51 واحد مسکن مهر منطقه 2 شهری گیوی بیش از 8 سال است که همچنان بدون تکلیف مانده و موجب نارضایتی متقاضیان این واحد ها شده است.

این پروژه مردمی با بد قولی های بسیاری از سوی دولت ها دست و پنجه نرم کرده است، بطوری که جلسات و پیگیری های بسیاری از سوی مسئولین امر برگزار شده ولی خروجی مشهود به تعیین و تکلیف این پروژه میسر نشده است.

حال پس از 8 سال بلاتکلیفی هم اکنون این مکان تبدیل به استراحتگاه معتادین و ... شده است تا باری دیگر بر معضلات این مسکن بی مهر افزوده شود.

امید می رود این مشکل مسکن با همکاری شوراهای شهر و دیگر مسئولان امر شهرستانی و استانی مرتفع شود.

 

مسکن مهر 51 واحدی گیوی تعیین تکلیف می شود

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد