سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 70751
|
09:41 - 1396/06/16
نسخه چاپی

گزارش/

امکانات ورزشی جوابگوی ورزشکاران کوثری نیست

	امکانات ورزشی جوابگوی ورزشکاران کوثری نیست
ورزشکاران کوثری در رشته های متعدد ورزشی بالاخص والیبال، کشتی، بدمینتون و دوومیدانی موفق به کسب مدال های استانی و حتی کشوری شده اند ولی در قبال ابن موفقیت های پی در پی امکانات ورزشی و حمایتی از سوی مسئولان و همینطور اسپانسر ها در سطح شهرستان وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر، شهرستان کوثر به مرکزیت شهر گیوی در جنوب استان اردبیل مهد ورزشکاران موفق در بخش های متعدد ورزشی است که سوابق این ورزشکاران و همینطور مدار افتخار آنها این مهم را به اثبات می رساند.

Image result for ‫ورزش هشرستان کوثر‬‎

فوتسال، تنیس روی میز، بدمینتون، والیبال، کشتی، اسکیت، دوومیدانی از جمله ورزش های شاخص و برتری است که ورزشکاران کوثری توانسته اند موفقیت های بسیاری را در سطح استان و کشور به خود اختصاص دهند.

در این میان هرچند کوثر از 13 سالن ورزشی و تخصصی بهره مند است و سرانه ورزشی این شهرستان بیشتر از حد نصاب کشوری می باشد، ولی عدم وجود دیگر امکانات و ملزومات ورزشی که می بایست در اختیار هیات های ورزشی قرار گیرد ورزشکاران این منطقه را آزده خاطر کرده است.

Image result for ‫ورزشکاران شهرستان کوثر کسب مقام نخست‬‎

کمبود اعتبارات ورزشی، عدم حمایت های مالی مسئولان ورزشی، نبود اسپانسر، محرومیت ورزشی در حوزه های متعدد و لابی گری از سوی برخی ها در استان باعث افول استعداد های درخشان شده و بعضاً مانع رشد و تقویت بیشتر ورزشکاران کوثری می شود؛ هرچند امروزه در این دل محرومیت ها و در پَس بی مهری ها نوجوانان و جوانان (بانوان و آقایان) همچنان در سطح استان و کشور می درخشند و افتخار می آفرینند.

Image result for ‫ورزشکاران شهرستان کوثر کسب مقام نخست‬‎

تِنیسور کوثری می گوید: ورزش کوثر در اکثر حوزه های ورزشی در سطح استان و کشور درخشیده است ولی متاسفانه در وهله اول نبود بودجه مالی و دوم عدم حمایت کافی از ورزشکاران است که این شهرستان را دچار فقر کرده و باعث بروز مشکلات عدیده ای برای ورزشکاران شده است.

بانوی دوومیدانی کار کوثری اظهار کرد: با توجه به اینکه در شهرستان کوثر هتل، مجتمع های تفریحی و رفاهی و هیچ کارخانه ای وجود ندارد به همین علت اسپانسر های قوی از ورزش کوثر حمایت نمی کنند که می بایست جور آنها را مسئولان بکشند.

Image result for ‫ورزشکاران شهرستان کوثر کسب مقام نخست‬‎

وی ادامه داد: مسئولان می توانند حدالامکان با تامین بخشی از هزینه ایاب و ذهاب و همینطور در نظر گرفتن جوایز برای ورزشکاران موفق و برتر کوثری بخشی از زحمات آنان را جبران کنند.

فوتسالیست کوثری می افزاید: هم اکنون ورزشکاران شهرستان در سایه نبود امکانات ورزشی با انگیزه فعالیت می کنند و لازم است که مسئولان نسبت به استعداد آنان بی تفاوت نباشند؛ با توجه به استعدادهای ورزشی و کسب عناوین برتر کشوری و استانی از سوی ورزشکاران این شهرستان تامین اعتبار برای فعالیت هیات های ورزشی امری ضروری است.

کشتی گیر کوثری بیان کرد: با توجه به استعدادهای به القوه ورزشکاران این شهرستان می طلبد برای اعزام ورزشکاران و تیم های ورزشی به مسابقات نگاه ویژه ای شود تا شاهد رفع مشکلات ورزشکاران با استعداد این شهرستان شویم؛ در 10 سال اخیر گیوی مهد کشتی استان اردبیل بود، این ظرفیت هم اکنون از سوی جوانان علاقه مند و تنومند کوثری محیاست ولی اینک حضور جوانان این شهر در مسابقات استانی و کشوری مستلزم حمایت های ویژه ای می باشد که باید از سوی متولیات امر احیا شود.

Image result for ‫والیبالیست های شهرستان کوثر‬‎

امید واریم شاهد فعالیت ها و درخشش های روز افزون از سوی ورزشکاران کوثری در عرصه های استانی و کشوری باشیم، همچنین در قبال این ظرفیت ها و زحمات درخواست حمایت های ویژه مسئولان کوثری و استانی را از این افتخار آفرینان داریم.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد